Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHydrochloorthiazide

Hydrochloorthiazide

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SteenSLid
01-01-2024, 00:00
Ok, ik heb 1 pilletje van Hydrochloorthiazide 12,5mg van sandoz gevonden op tafel op school, het zat nog in het kleine pil houdertje verpakt en is nog heel lang houdbaar :tongueout:
uhm, kan je hier stoned van worden, of ik bedoel kan het lijden tot euforie etc?
Ik denk het eerlijk gezegd niet maar het is de moeite waard om te vragen :P

En ALS je er leuke effecten kan van krijgen, kun je er een klein stukje van nemen inplaats van een hele?
Ik zou het zo wie zo niet zomaar innemen want ik heb geen idee van wat het met me zou doen? :P
T
TijdloosLid
Hydrochloorthiazide behoort tot de thiazide-plasmiddelen. Het voert overtollig vocht af en verlaagt de bloeddruk.

Artsen schrijven het voor bij een hoge bloeddruk, hartfalen, oedeem, diabetes insipidus en nierstenen
Klik om te vergroten...

Effect
Na drie tot zes weken is het volledige effect van dit medicijn bereikt. Zelf merkt u niet veel van de bloeddrukverlagende werking van dit medicijn. U weet pas of het werkt bij een meting van uw bloeddruk. Toch is het belangrijk hydrochloorthiazide elke dag in te nemen. Alleen dan kan hydrochloorthiazide de hart- en bloedvaten optimaal beschermen
Klik om te vergroten...

Ik zie er 0 recreatieve waarde in, is een geneesmiddel wat erg handig is mocht je het nodig hebben. Zou het dus lekker laten zitten als ik jou was :wink:

Bron
S
SteenSLid
Ok bedankt, dacht ik al xD

ARGH als het nou wat benzo's waren die er lagen! :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."