#1
Goedenavond,
Ik ben me ervan bewust dat er op internet staat dat je minimaal 2 Ã 3 maanden moet wachten tot je volgende gebruik en er zullen al veel topics over dit onderwerp geopend zijn maar ik ben toch benieuwd naar ervaringen dus vandaar dat ik dit topic open!
Ik ben een vrouw, weeg 64 kg en heb vorige week voor het eerst mdma poeder heeft gebruikt. Ik had me vrij goed ingelezen en wist dat een redelijke beginners dosis zo rond de 90 mg voor de hele avond zou liggen. Nu was het poeder dus doseren was wat lastig maar ik denk dat ik hier helaas toch wat overheen ben gegaan (Ik heb 4 Ã 5 keer gedipt met mijn pink gedurende 5 uur). De ervaring was wel fantastisch en ik heb met dezelfde groep afgesproken om dit nogmaals op een bepaald festival te doen wat vier weken later plaatsvindt. Nu begin ik me af te vragen of dat dus wel zo'n slim idee is. Ik heb vooralsnog niet echt last van een heftige dip gehad in de dagen erna maar ik weet dat mijn serotonine nog niet helemaal op orde zal zijn na die vier weken misschien ook omdat mijn dosis waarschijnlijk wat hoog lag.
Ik vraag me nu af;
- Zijn er mensen die wel eens na een maand weer gebruikt hebben en hoe was de ervaring, was de space bijvoorbeeld minder intens of werd je juist sloom of was de ervaring weer goed?
- Hoe schadelijk zou het zijn om dit eenmalig te doen? Een maand is natuurlijk wat aan de korte kant maar het is ook weer niet mega kort en in een maand zal toch een groot deel van de serotonine al weer aangevuld zijn lijkt me? Op sommige plaatsen op internet las ik namelijk weer 5 Ã 6 weken en die zijn dan al bijna voorbij.
Nogmaals ik ben erg benieuwd naar ervaringen en of het de moeite waard zal zijn!
Ik ben me ervan bewust dat er op internet staat dat je minimaal 2 Ã 3 maanden moet wachten tot je volgende gebruik en er zullen al veel topics over dit onderwerp geopend zijn maar ik ben toch benieuwd naar ervaringen dus vandaar dat ik dit topic open!
Ik ben een vrouw, weeg 64 kg en heb vorige week voor het eerst mdma poeder heeft gebruikt. Ik had me vrij goed ingelezen en wist dat een redelijke beginners dosis zo rond de 90 mg voor de hele avond zou liggen. Nu was het poeder dus doseren was wat lastig maar ik denk dat ik hier helaas toch wat overheen ben gegaan (Ik heb 4 Ã 5 keer gedipt met mijn pink gedurende 5 uur). De ervaring was wel fantastisch en ik heb met dezelfde groep afgesproken om dit nogmaals op een bepaald festival te doen wat vier weken later plaatsvindt. Nu begin ik me af te vragen of dat dus wel zo'n slim idee is. Ik heb vooralsnog niet echt last van een heftige dip gehad in de dagen erna maar ik weet dat mijn serotonine nog niet helemaal op orde zal zijn na die vier weken misschien ook omdat mijn dosis waarschijnlijk wat hoog lag.
Ik vraag me nu af;
- Zijn er mensen die wel eens na een maand weer gebruikt hebben en hoe was de ervaring, was de space bijvoorbeeld minder intens of werd je juist sloom of was de ervaring weer goed?
- Hoe schadelijk zou het zijn om dit eenmalig te doen? Een maand is natuurlijk wat aan de korte kant maar het is ook weer niet mega kort en in een maand zal toch een groot deel van de serotonine al weer aangevuld zijn lijkt me? Op sommige plaatsen op internet las ik namelijk weer 5 Ã 6 weken en die zijn dan al bijna voorbij.
Nogmaals ik ben erg benieuwd naar ervaringen en of het de moeite waard zal zijn!