#1
Je kan ook gewoon een beetje dwarsbomen en er 7,5mg diazepam van maken. Ik schat het rond dat gewicht in persoonlijk om af te bouwen. Zonder nare/extreme rebound effecten te ervaren, liever wat langer over het afbouwen doen en goed dan te snel.
Er zijn ook alternatieven natuurlijk (nee geen benzo's natuurlijk) maar puur natuur is het beste vaak.Wou dat ik nooit aan de lorazepam was begonnen maar na 2 maanden slapeloosheid wist mn huisarts ook niks anders..
wel snel in slaap maar werd na 5 uurtjes al wakker. Heel onrustig gevoel, helemaal niet relaxed of ontspannen zoals je zou verwachten. Is dat normaal? Kan ook komen omdat het 28 graden is in de slaapkamer maar toch. Vandaag al de hele dag een rotgevoel, zit alleen maar duf te zijn, werken zou nu echt niet lukken! Met lorazepam sliep ik gewoon 8 uur onafgebroken en kon ik wel normaal functioneren de volgende dag."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."