#1
Nu wil ik dus een pauze nemen om te zorgen dat mijn Serotonine weer op peil komt, en dat ik weer iets kan voelen van de MDMA. Iemand enig iedee hoelang mijn pauze moet zijn? Alvast bedankt!
Normaal wordt 2 Ã 3 maanden aangeraden tussen gebruik, zelf hou ik 3 Ã 6 maanden aan. In jouw geval zou ik minstens een half jaar geen MDMA gebruiken, hoe langer hoe beter.
Gebruik in deze periode ook geen andere drugs met serotonerge werking, en begin de eerstvolgende keer met een lage dosis MDMA - 1mg per kg lichaamsgewicht zou voldoende moeten zijn. Als je hier niets van voelt, ben ik bang dat je deze drug voor jezelf hebt verpest. Ga in ieder geval geen grote hoeveelheden bijnemen dan, omdat je hiermee de kans nog verder vergroot dat je er nooit meer van kunt genieten.
Uit nieuwsgierigheid: waarom heb je zo excessief gebruikt?