#1
Hallo iedereen ![:)]()
Ik neem al enkele jaren relatine (ritalin) om mijn ADD/ADHD te onderdrukken.
Als ik mijn pillen genomen heb krijg ik altijd super veel zin in een sigaret.
Ik rook ook al enkele jaren maar die pillen versterken dit echt.
Is dit bij nog mensen zo of ligt het aan mij?![:tongueout:]()
MVG
Ik neem al enkele jaren relatine (ritalin) om mijn ADD/ADHD te onderdrukken.
Als ik mijn pillen genomen heb krijg ik altijd super veel zin in een sigaret.
Ik rook ook al enkele jaren maar die pillen versterken dit echt.
Is dit bij nog mensen zo of ligt het aan mij?
MVG