Hallo! Ik heb met m'n stomme kop een pil van iemand aangenomen die zei dat het xtc was. Halfje genomen en toen ff op internet gekeken en me de tering geschrokken. Er wordt overal gewaarschuwd voor deze pillen (roze ups!). Voelde eigenlijk zo goed als niets maar dat zegt dus niet zoveel. Heb ik nu pmma geslikt? En zo ja...waar valt dat onder en is het aantoonbaar bij urine controles? Ik had het van tevoren moeten checken,ik weet het. Groetjes
#3
Als het PMMA was geweest, had je dit waarschijnlijk wel gemerkt. Wees blij dat je niet teveel hebt gemerkt, volgende keer je eigen spul regelen en laten testen vóór gebruik.
Ik snap nog steeds niet dat mensen pillen aannemen van anderen (die vervolgens zeggen dat t prima is) waarvan men niet weet wat het is of wat erin zit.
Het is niet zo moeilijk, de naam zelf zegt het al:
- X-tc kopen
- T-esten
- C-onsumeren
#4
Hallo,
Ik heb laatst dezelfde fout gemaakt, ik had 2 keer een halfje geslikt en alles ging op het feestje prima! Toen ik thuis kwam bleek dat wel anders, uren nadat ik deze pil had ingeslik begon de hell, heftige ademhaling, hoge lichaamstemperatuur en ik voelde me totaal niet goed! Ik had dit laten weten aan mijn vrienden! Door de nacht heen verloor ik gevoel in mijn armen en benen en uiteindelijk ben ik meerdere keren gestopt met ademen en had ik een hartstilstand, gelukkig heeft mijn vriend me gereanimeerd en ben ik opgenomen in het ziekenhuis met hartritmestoornis! Alsjeblieft leer van mijn fout en test altijd je pillen!
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.