Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvalium-xtc

valium-xtc

5 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo allemaal

euhm even een vraagje het is mss een rare maar ik zou het tg willen weten

even een kleine voorstelling :)

ben dus al even gestopt met drug alleen af en toe wat diazepam of alprozolam en elke avond mijn dosis lormetazepam

nu mijn vraag :)

ik ga binnekort nog eens met mijn oude vriendekring een stapje in de wereld zetten ik bekijk het als mijn afscheid van drugs. en de bedoeling is dat we xtc gaan gebruiken .
maar de laatste keren dat ik het gebruikt heb moest ik altijd :kots: en natuurlijk is dat niet zo fijn zelf als ik begin met een halfje is het vandat
het is een beetje zoals dwangneurose dat ik moet overgeven als ik het goedje naar binnen werk.
ik focus me er ook altijd op en wordt er heel zenuwachtig van

nu dacht ik dat ik mss een valiumpje 5mg voor vertrek kan in nemen zodat ik niet zo zenuwachtig moet zijn en ik er mss ook niet zo aan dat :kots: moet denken
wat is jullie mening hier over

dank je


grtzz
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wil je helemaal fout gaan op XTC dan moet je er benzo's bij pakken serieus. Ik heb heel lang benzo's en speed gecombineerd. Dit kan geen kwaad bij elkaar en een benzo zorgt zelf dat de speed aanzienlijk minder schade aanricht in het lichaam. Met een xtc pil bij een benzo is dat niet zo want ze veranderen beide je waarneming. Heb zelf een paar keer benzo's en xtc samen genomen, mijn moeder heeft me 1 keer navertelt. Ik had 2 zopiclon en 1 oxazepam gehad en anderhalve xtc pil met een beetje speed en veel mdma. Ben ineens op de grond gaan liggen schreeuwen ik wil naar huis want ik was vager dan ooit en kon meer lopen dus ben met ondersteuning in een auto gelegd naar huis gebracht. Door me vader in me bed geholpen volgende dag gingen we op vakantie. En in bed heb ik de halve nacht liggen schreeuwen ik moet naar huis mijn ouders.. Ik was blijven hangen door de combinatie en aan het trippen en doodziek. Mijn ma heeft me dit een paar weken later vertelt ik had een complete blackout vanaf het moment dat ik de pillen had genomen wist niet wat er thuis was gebeurt. Een andere keer had ik 50mg oxazepam gehad en een xtc tablet of 2 weet ik niet meer en toen ging ik constant out. Had ook ketamine gehad maar alleen puntjes en niet op dat moment zelf. Draaide constant weg en ben wederom thuis afgeleverd helemaal van de kaart. Heb in bed gelegen en heb een dikke lijn keta gepakt en vanaf toen weet ik het niet meer. Maar iniedergeval iedere keer dat ik benzo's en xtc heb gecombineerd heb ik blackouts gehad, ben blijven hangen en wat ik weet is zo negatief dat ik zelfs daarna nooit meer xtc heb genomen. Met coke en speed en een pammetje heb ik nooit problemen ondervonden maar met xtc helaas heel veel. Dus ik raad het je tenzeerste af als je coke of speed met een benzo pakt dat gaat goed naast elkaar je gaat relax hard dan maar met xtc is dit helaas niet heb zelf het 3 keer gedaan dat ik me kan herinneren en ben ik ziekvaag in me bed terechtgekomen. Hoop dat je hier wat aan hebt..
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Toch uitkijken met de combinatie van stimulerende middelen en downers tegelijk. Kan vaak goed gaan maar goed voor je hart is het niet in ieder geval. Ik wachtte er meestal mee (de valium) als de xtc/mdma weer aan het uitwerken was.

Oppassen ermee dus kort gezegd.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alleen met MDMA en pammetjes heb ik het probleem gehad, want voor mijn hartklachten als ik speed had gehad kreeg ik altijd valium. Van mijn psychiater en die zei weer dat het de lichamelijke schade deed beperken nam ik geen benzo bij de speed dan was ik nu dood geweest. Op de hartbewaking heb ik ook gelegen en daar gaven ze me ook diazepam bij de speed, ook in diverse gesloten psychiatrische settings deden ze dit ook op advies van de arts of psychiater. Het hangt af welke downer naast welke upper, maar mdma en een pammetje gaat echt niet dat is spelen met vuur. En het is niet dat ik nu adviseer valium en pep te combineren maar zeg alleen dat het niet veel kwaad kan lichamelijk en dat is dan ook alleen voor dat stukje psychisch gaat er een hoop door kapot. Dit moet ik altijd even erbij zeggen veel mensen denken dat pep/coke en valium niet kan maar dit is mij door meerdere artsen/cardioloog/psychiaters vertelt dat het niet kan en meer als 100keer valium voor amfetamine intoxicatie voorgeschreven gekregen zoals hun het noemen. Maar moet altijd bijdehand zijn :wink: zo nu fakkel draaien en dan naar vage dromenland gratis tripje iedere nacht.
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#5
ok dus best niet doen blijkbaar
maar hebben jullie andere sugesties om mijn angst om te kotsen tegen te gaan ?

grtzz
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Misschien helpt een joint roken voordat het inwerkt je pakt de pillen en dan rook je relax een dikke joint en klapt het minder hard in. En misschien als je een goede bodem in je maag hebt of het oplost in je drinken zodat het minder agressief wordt opgenomen. Ik doe maar een beetje brainstormen maar soms kan iets simpels een groot verschil maken want ik denk niet dat je overgeeft omdat het een angst is, maar eerder omdat je maag een beetje overstuur kan raken van pillen heb dat in het verleden ook vaker gehad en slik nu dagelijks maagbeschermers mede door de vele pillen die mijn maag heeft moeten verwerken en nog verwerkt... Sterkte ermee en die combi met valium zou ik laten zitten en proberen zachter aan te laten komen in je maag maar ik weet niet of het werkt allemaal maar kan het altijd proberen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."