#1
hallo allemaal
euhm even een vraagje het is mss een rare maar ik zou het tg willen weten
even een kleine voorstelling![:)]()
ben dus al even gestopt met drug alleen af en toe wat diazepam of alprozolam en elke avond mijn dosis lormetazepam
nu mijn vraag![:)]()
ik ga binnekort nog eens met mijn oude vriendekring een stapje in de wereld zetten ik bekijk het als mijn afscheid van drugs. en de bedoeling is dat we xtc gaan gebruiken .
maar de laatste keren dat ik het gebruikt heb moest ik altijd
en natuurlijk is dat niet zo fijn zelf als ik begin met een halfje is het vandat
het is een beetje zoals dwangneurose dat ik moet overgeven als ik het goedje naar binnen werk.
ik focus me er ook altijd op en wordt er heel zenuwachtig van
nu dacht ik dat ik mss een valiumpje 5mg voor vertrek kan in nemen zodat ik niet zo zenuwachtig moet zijn en ik er mss ook niet zo aan dat
moet denken
wat is jullie mening hier over
dank je
grtzz
euhm even een vraagje het is mss een rare maar ik zou het tg willen weten
even een kleine voorstelling
ben dus al even gestopt met drug alleen af en toe wat diazepam of alprozolam en elke avond mijn dosis lormetazepam
nu mijn vraag
ik ga binnekort nog eens met mijn oude vriendekring een stapje in de wereld zetten ik bekijk het als mijn afscheid van drugs. en de bedoeling is dat we xtc gaan gebruiken .
maar de laatste keren dat ik het gebruikt heb moest ik altijd
en natuurlijk is dat niet zo fijn zelf als ik begin met een halfje is het vandathet is een beetje zoals dwangneurose dat ik moet overgeven als ik het goedje naar binnen werk.
ik focus me er ook altijd op en wordt er heel zenuwachtig van
nu dacht ik dat ik mss een valiumpje 5mg voor vertrek kan in nemen zodat ik niet zo zenuwachtig moet zijn en ik er mss ook niet zo aan dat
moet denken wat is jullie mening hier over
dank je
grtzz