Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is dit voor pil/medicijn?

Wat is dit voor pil/medicijn?

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
R
RealitiesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Diazepam Teva , in Belgie op de markt, heeft een D als logo en een dubbele breuklijn.
Maar goed dit wil niets zeggen nog, jammer dat je nog geen foto hebt geupload.
Ik zou iig geen pil nemen waarvan ik niet weet wat het is.
En adhv een foto of beschrijving kunnen wij ook geen definitief uitsluitsel geven.
Vanwaar komt die pil? Weet je dat nog?
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo allemaal, gelukkig nieuwjaar allemaal! Ik heb een
Vraag. Ik heb een pil liggen en ik weet niet wat het is.
Het is een witte pil vrij groot lijkt op paracetamol
Maar dan iets dunner en een letter D erop (diazepam?)
Verder heeft hij een dubbele breeklijn. Ik upload
Straks even de foto ik ben heel nieuwschierig.
Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn
Als je de omschrijving leest? Alvast bedankt :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kan echt van alles zijn, maar heb zelf nog nooit diazepam gezien met een dubbele breuklijn, alleen baclofen maar daar staat geen D op. Zou het laten testen als je er meer hebt. Het meest onverstandig is om het zomaar te nemen natuurlijk. Wie weet is het een anti depresiva en word je er alleen maar beroerd van, of nog erger. Wees voorzichtig.

Grz

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."