Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsritalin + prozac + pijnstiller samen

ritalin + prozac + pijnstiller samen

7 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
g
guidomidLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoi ik ben nieuw op dit furom en ik weet niet helemaal of deze vraag volgens de regels is ( en als het tegen de regels is zou ik het graag willen weten ) maar mijn vraag is:

of het mogelijk is en wat de effecten zijn als je:

ritalin ( Methylfenidaat ) en prozac ( fluoxetine ) en pijnstillers verpulvert tot poeder, en dat dan vervolgens snuift.

iemand ervaring?
en wat zijn de efecten / bijwerkingen hier van?
is het gevaarlijk?
groet
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zelf geen ervaring mee, welke pijnstillers gaat het om? Wie weet kan ik dan een antwoord erop geven. Maar vraag me af waarom je prozac en ritalin snuift. Oraal lijkt me aangenamer. Ook de pijnstillers btw.

Grz
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#3
Prozac is niet gemaakt om te snuiven ken mensen die zoloft hebben gesnoven en urenlang een stekende pijn in de neus hieraan hebben overgehouden. Pijnstillers hetzelfde opiaten en opioiden als morfine of methadon daar zit iets in waardoor het zo erg brand dat je nooit een hele lijn weg kan snuiven en zowel je wederom een hele tijd spijt ervan hebt. Ritalin kun je wel snuiven maar daar moet je zoveel van snuiven om het goed te voelen en dan nog is de vraag of het wel allemaal wordt opgenomen. Als je 5 ritalins zou crushen heb je meer als 5 gram poeder. Waarom zoek je niet naar iets veiligs of bestel iets van internet of koop snuiftabak maar je gaat toch geen prozac snuiven.

Pillen worden gemaakt om te slikken en niet om te snuiven. Ga dus geen tips over eventuele hoeveelheden geven want het is gewoon een afrader niet doen zonde van je neus.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
[*begin vanaf hier opnieuw met een beetje meer respect voor elkaar.
Discussiëren kan ook zonder verwijten te slingeren en de persoon in kwestie in ere te houden
g
guidomidLid
01-01-2024, 00:00
#5
hoi allemaal,
geen ruzie's / discussies alsjeblieft.

@25tolife
ik weet niet precies om welke pijnstiller het gaat, maar ik heb hem gekregen na dat ik een rug operatie heb gehad. het effect is vergelijkbaar met een lage dosis morhpine.

@willemvaag
dus wat ik het beste kan doen is:
alleen de ritalin opsnuiven? en hoeveel zou ik er dan moeten gebruiken voor ik effect voel?
ik heb 30 pilletjes van 10 mg ( op recept voor mijn adhd ). en is het effect inderdaad vergelijkbaar met dat van coke?

b.v.d
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
guidomid zei:
alleen de ritalin opsnuiven? en hoeveel zou ik er dan moeten gebruiken voor ik effect voel?
ik heb 30 pilletjes van 10 mg ( op recept voor mijn adhd ). en is het effect inderdaad vergelijkbaar met dat van coke
Klik om te vergroten...

Ik denk als je adhd hebt, dat je dan dat type werking van ritalin niet zal voelen.
Mensen zonder adhd worden er opgepept,scherp,....van, mensen met adhd worden er eerder rustig van. Voor mensen zonder adhd gaat de werking meer uit op een speedgevoel dan op een cokegevoel.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik was een beetje onduidelijk in het begin van mijn post. Bij methadon en morfine wordt iets toegevoegd waardoor deze heel erg branden als je ze snuift. Met naprexon en diclofenac zul je ook weinig plezier beleven als je ze snuift. Misschien is het slimmer om iets te zoeken wat gemaakt is om te snuiven. Pillen worden gemaakt om te slikken dus denk er maar eens eerst goed over na voordat je hieraan begint.

Ritalin zou je kunnen snuiven maar voor het coke effect zou je 10 tot 20mg moeten nemen maar aangezien je add/adhd hebt(ga ik vanuit) wordt je gewoon rustig wat mandragora al zegt. Maar als je veel meer wil snuiven ben je wel even bezig denk dat je je antwoordt over de dosis wel ergens kan terugvinden op het forum.
R
RealitiesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ben het met willemvaag eens,

pillen zijn bedoeld om te slikken.

Prozac heeft geen recreatieve waarde
Ritalin wel, maar als je ADHD hebt of ADD dan werkt het kalmerend ipv stimulerend, je kan dan beter een drug als MDMA eens doen of pep, ook al zal je ook van de pep een andere effect voelen dan standaard, beter gewoon de pillen slikken.
Ze zijn toch directwerkend? Dus dan zou ik ze niet verpulveren en Concerta XR pillen zijn zo goed gemaakt/geperst enzo, met 3 lagen,dat het echt moeilijk is zo een capsule te pletten.
Ik heb het eens geprobeerd, in de psychiatrie toen ik nog opgenomen was, heb toen 2 Concerta pillen proberen te pletten, lukte maar niet, toen gewoon ingenomen.
Het was al laat op de avond, ik had 24u individueel op mn kamer zitten ( had daarom iets voordat ik de concerta kon kopen en voor ik de capsules innam een tablet etumine gevraagd, sterk sederend neurolepticum.
Ik viel in slaap en voelde toen niets van de methylfenidaat.
De volgende ochtend werd ik wakker en ipv suf voelde ik me heel energiek en gestimuleerd voor de ganse dag bijna, dat was de Concerta die tijdens de nacht stilaan was beginnen werken.
Wel vreemd om wakker te worden, zeker niet onaangenaam
met recreatief gebruik van opiaten zou ik oppassen, veel opiaten ( oxycontin bv ) zijn sterker dan heroine ( de kwaliteit op straat is al niet goed) en pillen uit de apo zijn zuiverder.
Daarom vind ik ze soms gevaarlijker dan heroine zelf.
Snuiven zou ik niet doen, niet goed voor je neus nee, zoals willemvaag zei, met de bindmiddelen enzo.


Neem anders gewoon een hogere dosis Ritalin ( oraal) dan je therapeutische dosis, weet niet of je als AD(H)D-er je Ritalin kan misbruiken, en er recreatief effect van voelt.
Zo ja, dan zou ik een hogere dosering nemen zoals ik schreef.
Dan kan je er ook een iets hoger dan therapeutische dosering van je pijnstiller bij nemen.
Weet niet echt of het wel een leuk effect geeft
een upper+opiaat tesamen is eigenlijk upper+downer en dat is een aanslag op je lichaam

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."