#1
Beste DF'ers,
Ik heb 2 dikke lijnen speed op (eentje om 17:30 en 1tje om 22:00)
intussen ook 4 joints gerookt en 1mg Alprazolam(xanax) genomen.
Omdat ik rond 02:00 zou willen gaan slapen zou ik nog een zopiclon (Immovane) willen nemen
maar ik vroeg me af of dit kwaad kan omdat ik al xanax heb genomen. En zou ik dan best een halve of volle zopiclon nemen (pille van 7,5mg) .
Ik ben liever voorzichtig met benzo en die dinge want heb er niet veel ervaring mee en ze kunnen wel gevaarlijk zijn denk ik.
Bedankt!
Ik heb 2 dikke lijnen speed op (eentje om 17:30 en 1tje om 22:00)
intussen ook 4 joints gerookt en 1mg Alprazolam(xanax) genomen.
Omdat ik rond 02:00 zou willen gaan slapen zou ik nog een zopiclon (Immovane) willen nemen
maar ik vroeg me af of dit kwaad kan omdat ik al xanax heb genomen. En zou ik dan best een halve of volle zopiclon nemen (pille van 7,5mg) .
Ik ben liever voorzichtig met benzo en die dinge want heb er niet veel ervaring mee en ze kunnen wel gevaarlijk zijn denk ik.
Bedankt!
. Heb dan nog kwartier gewacht en banaan en groot glas melk gedronke en toen proberen slapen, maar was raar ik had het gevoel dat ik wakker was en toch sliep