Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC Dosering op een dag

XTC Dosering op een dag

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
stm92Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ha allemaal,

Ik ga binnenkort voor de 4e keer xtc nemen en ik had daar een paar vragen voor jullie en ik hoop dat jullie mij misschien advies kunnen geven.

De eerste keer was waanzinnig. Als ik er aan terug denk krijg ik alweer kriebels in mijn buik. De hele dag was het zalig en voelde mij echt perfect.

De tweede keer begon het ook super maar merkte ik op het einde van de dag dat ik vaak een beetje weg snapte en toen opeens weer terug was en ik niet helemaal meer door had waar ik was. Dat gevoel was niet perse heel vervelend maar ook absoluut niet fijn.

De derde keer overviel het inkickmoment mij behoorlijk. Moest echt even gaan zitten en tegen het einde van de avond begon ik weer een klein beetje warrig te worden maar dat viel ook wel weer mee.

Goed, nu mijn vragen. Ik snap dat naarmate je steeds meer bijneemt je verliefdheid minder word, je dat wil behouden door bij te nemen maar dan meer hard gaat. Hoe kan ik dat fijne gevoel langer houden, is dat door met weinig te beginnen en echt langzaam op te bouwen? Of moet je juist ietsje hoger instappen en dan gewoon laten? Of gewoon accepteren dat dit het is en niet meer bijnemen? Ik weet niet goed wat de beste ‘tactiek’ is:wink:

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
stm92 zei:
Of gewoon accepteren dat dit het is en niet meer bijnemen?
Klik om te vergroten...
Dit vooral. XTC gooit binnen een paar uur tijd gewoon je hele serotonine voorraad eruit en dan is het klaar met het verliefde gevoel, bijnemen zorgt dan enkel voor meer vaagheid en strak staan.

Na verloop van tijd verdwijnt de magie van XTC sowieso, je houd deze het langst vast door je netjes aan de pauze en doserings richtlijnen te houden. Helaas zijn de meeste in het begin te gulzig en dan verdwijnt de magie snel. Was bij mij destijds ook het geval, eerste half jaar minstens een keer per maand aan de XTC op een feestje en toen na zo'n 10 keer gebruik was de echte magie weg en die is ook nooit meer terug gekomen.
s
stm92Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychedelibee zei:
Dit vooral. XTC gooit binnen een paar uur tijd gewoon je hele serotonine voorraad eruit en dan is het klaar met het verliefde gevoel, bijnemen zorgt dan enkel voor meer vaagheid en strak staan.

Na verloop van tijd verdwijnt de magie van XTC sowieso, je houd deze het langst vast door je netjes aan de pauze en doserings richtlijnen te houden. Helaas zijn de meeste in het begin te gulzig en dan verdwijnt de magie snel. Was bij mij destijds ook het geval, eerste half jaar minstens een keer per maand aan de XTC op een feestje en toen na zo'n 10 keer gebruik was de echte magie weg en die is ook nooit meer terug gekomen.
Klik om te vergroten...

Doe je dan nog wel eens XTC of ben je daar mee gestopt? Ik heb nu meer dan een half jaar niet gebruikt om te zorgen dat het nu gewoon weer helemaal top wordt
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
stm92 zei:
Doe je dan nog wel eens XTC of ben je daar mee gestopt? Ik heb nu meer dan een half jaar niet gebruikt om te zorgen dat het nu gewoon weer helemaal top wordt
Klik om te vergroten...
Nog max 2 a 3 keer per jaar, vind de kater vaak niet meer opwegen tegen het effect. Ook wel eens ruim een jaar niet gebruikt, maar toen was het nog steeds niet speciaal helaas.

Mijn tip is dus vooral, houd het bijzonder nu het nog kan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."