Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsClonazepam vs. alprazolam

Clonazepam vs. alprazolam

1 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
y
yellow2020Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Gelieve even de eerste en 3e post lezen van dit topic: viewtopic.php?f=25&t=52371

Het hoeft niet perse maar het maakt het verhaal wat meer compleet.

Maar goed, de vraag die ik wil stellen in dit topic is: Wat vinden jullie van clonazepam ten opzichte van alprazolam? Alprazolam neem ik tegen angst (sociale situaties zoals verjaardagen, kroeg met vrienden, wat drinken met iemand etc.) en regelmatig ook om me gewoon even lekker te voelen! Al heb ik dat euforische gevoel al lang niet meer door een hoge tolerantie, angst dempt het echter gelukkig nog wel. Het prettige van alprazolam is dat ik het idee heb dat je er wat minder slaperig wordt t.o.v. andere benzo's die ik heb gehad (temazepam, diazepam en lormetazepam) en dat het vooral een angstremmer is. In hoeverre verschilt clonazepam van alprazolam? Ik krijg de neiging om maar door en door te typen om mijn vraag zo goed mogelijk te stellen maar ik geloof dat het zo wel duidelijk is, haha.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tsja nogal lastig even te vertellen objectief gezien.
Erg persoonlijkheidsgetrouw bij de een werkt product x beter als y.
Check deze Treato.com site even daar staan die 2 vergeleken (onder andere deze werkingen: 'Anxiety Depression Withdrawal Panic Attacks' vergelijken ze met elkaar)

Volgens onderzoeken is alprazolam inderdaad minder 'verslappend' veel scheelt het niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."