#1
Ik vind het heerlijk om met het uitgaan een benzo te slikken, daarbij wat te drinken (en dan ook nog wat speed te nemen, goddelijke combinatie). Het probleem is uiteraard geheugenverlies. Nu lijkt het net alsof dit de laatste tijd een stuk erger is geworden. Er zijn avonden bij waarvan ik me eigenlijk amper iets kan herinneren.
Nou vroeg ik me af of er iets aan te doen is. Minder nemen van alles probeer ik de laatste tijd maar tot nu toe heeft dit nog niet heel veel effect gehad, mede doordat op een bepaald moment dus het licht uitging kan ik me dan ook niet herinneren of ik daarna nog veel gedronken heb bijvoorbeeld.
Is het zo dat de ene benzo meer geheugenverlies met zich meebrengt dan een andere? Meestal gebruik ik lorazepam maar ik heb ook wel andere benzo's liggen.
Of is het een idee om de alcohol helemaal te laten staan en om toch een goed effect te bereiken mijn benzo-dosis flink te verhogen? Zonder alcohol voel ik uiteraard maar een fractie van wat ik voel met de combinatie alcohol en benzo's..
Ben benieuwd of jullie tips en ervaringen kunnen delen. Want zo is de lol er op een gegeven moment af.
Nou vroeg ik me af of er iets aan te doen is. Minder nemen van alles probeer ik de laatste tijd maar tot nu toe heeft dit nog niet heel veel effect gehad, mede doordat op een bepaald moment dus het licht uitging kan ik me dan ook niet herinneren of ik daarna nog veel gedronken heb bijvoorbeeld.
Is het zo dat de ene benzo meer geheugenverlies met zich meebrengt dan een andere? Meestal gebruik ik lorazepam maar ik heb ook wel andere benzo's liggen.
Of is het een idee om de alcohol helemaal te laten staan en om toch een goed effect te bereiken mijn benzo-dosis flink te verhogen? Zonder alcohol voel ik uiteraard maar een fractie van wat ik voel met de combinatie alcohol en benzo's..
Ben benieuwd of jullie tips en ervaringen kunnen delen. Want zo is de lol er op een gegeven moment af.