Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe gele vlekken na Xtc

De gele vlekken na Xtc

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een paar pillen is gewoon teveel. Dan ga je dingen zien die er niet zijn.
Lees je maar in over mdma gebruik. Slecht zicht is ook een normale “bijwerking” van mdma. Hoe meer je neemt hoe erger dat word.
T
TeenslipperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heyhoi!

Ik en een vriend van me doen eens in de 2 maand samen een ‘pillenavond’. Dan sluiten we ons lekker op in een van onze studio’s en gaan we lekker los op een goed aantal pillen.

Maar als de avond ten einde komt, of de ochtend al eigenlijk vol in gang is begin in gele vlekken te zien, vooral op mijn telefoonscherm maar ook op andere dingen.

Het is dan net alsof er aan elke letter gelige pixels hangen, maar wat veroorzaakt dit?

Ik accepteer het altijd maar, net als het feit dat ik gewoonweg niets op mijn telefoon kan lezen totdat ik mijn roes een beetje uitslaap, maar toch ben ik nieuwschierig naar wat dit kan zijn? Te kort aan suiker? Te kort aan slaap?
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Van MDMA en stimulanten worden je visueel vermogen al op 150% gezet, op meer gematigde doseringen doet het je zicht tijdelijk verbeteren.

De pupillen van de mens trillen heel lichtjes zodat we stilstaande objecten (beter) kunnen waarnemen in tegenstelling tot bijvoorbeeld kikkers. Bij meer absurde hoeveelheden MDMA kun je dan ook wel eens trillende pupillen waarnemen.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#4
Misschien is het vlekstacy? :cheerpompom:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."