#1
Heil aan de lezer!
Ik ben dit jaar voor het eerst XTC en MDMA gaan bijnemen op festivals ook al ben ik ervan op de hoogte dat dit wordt afgeraden. Hoe dan ook vanaf dat ik hiermee ben gaan experimenteren viel mij iets vreemd op.
Namelijk zolang als ik al gebruik is een van mijn bijeffecten altijd pijn in de onderrug geweest, er is ook geen festival geweest waarbij ik dit niet heb gehad. En als ik andere hun woord mag geloven is dit ook niet perse een heel ongebruikelijk bijeffect. Maar waar het om gaat is als volgt;
Sinds ik dus ben gaan bijnemen viel het mij op hoe effectief dit mijn rugpijn wegneemt. En bij mijn laatste bezoek aan het festival heb ik hier nog bewust extra aandacht aan besteed en ook meerdere keren bijgenomen. Het gekke ervan is ook dat vanaf het moment van oraal contact met XTC/MDMA de volledige pijn in één directe klap weg is. Nou ben ik mij er ook uiterst bewust van dat dit haast niet anders dan iets psychisch kan zijn (toch?) maar dat maakt het nog niet minder vreemd. Bij het afgelopen festival heb ik dus ook meerdere keren bijgenomen zoals ik al vertelde. En ook toen had ik steeds weer opnieuw dit zelfde wonderlijke en verlichtende effect. Ook al had ik dit keer wel ook het idee dat het steeds sneller terugkeerde (maar dit kan ik niet met zekerheid zeggen).
In ieder geval begon ik mij nu dus sterk af te vragen of die rugpijn zelf dan ook psychisch is oftewel het gewoon allemaal in m'n hoofd zit...
Zijn er mensen die dit herkennen of hier misschien een verklaring voor hebben?
Ik ben dit jaar voor het eerst XTC en MDMA gaan bijnemen op festivals ook al ben ik ervan op de hoogte dat dit wordt afgeraden. Hoe dan ook vanaf dat ik hiermee ben gaan experimenteren viel mij iets vreemd op.
Namelijk zolang als ik al gebruik is een van mijn bijeffecten altijd pijn in de onderrug geweest, er is ook geen festival geweest waarbij ik dit niet heb gehad. En als ik andere hun woord mag geloven is dit ook niet perse een heel ongebruikelijk bijeffect. Maar waar het om gaat is als volgt;
Sinds ik dus ben gaan bijnemen viel het mij op hoe effectief dit mijn rugpijn wegneemt. En bij mijn laatste bezoek aan het festival heb ik hier nog bewust extra aandacht aan besteed en ook meerdere keren bijgenomen. Het gekke ervan is ook dat vanaf het moment van oraal contact met XTC/MDMA de volledige pijn in één directe klap weg is. Nou ben ik mij er ook uiterst bewust van dat dit haast niet anders dan iets psychisch kan zijn (toch?) maar dat maakt het nog niet minder vreemd. Bij het afgelopen festival heb ik dus ook meerdere keren bijgenomen zoals ik al vertelde. En ook toen had ik steeds weer opnieuw dit zelfde wonderlijke en verlichtende effect. Ook al had ik dit keer wel ook het idee dat het steeds sneller terugkeerde (maar dit kan ik niet met zekerheid zeggen).
In ieder geval begon ik mij nu dus sterk af te vragen of die rugpijn zelf dan ook psychisch is oftewel het gewoon allemaal in m'n hoofd zit...
Zijn er mensen die dit herkennen of hier misschien een verklaring voor hebben?