Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC slikken doet niks meer

XTC slikken doet niks meer

22 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
v
verwijdermijmaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
OverdriveO zei:
55 kilo en 1.80m?! Zeker weten? Sorry beetje offtopic dit, weeg zelf namelijk exact hetzelfde en ben 1.55m. Voel me echt dik nu haha. Terwijl het best meevalt, maar deze cijfers zo naast mekaar is best confronterend. Of ben jij gewoon heel dun? Dit is absoluut niet beledigend bedoeld, gewoon nieuwsgierig.


Om toch ontopic te blijven:
Heel kut voor je dat het goedje niet meer werkt. Heb een vergelijkbare achtergrond, op 16e begonnen en toen 1,5 jaar lang bijna elk weekend gedaan. Ben nu 21 en sinds het begin nooit langer een pauze gehad dan 4 maand. Nu hou ik me zo veel mogelijk aan de 3 maanden.

Alles werkt nog heel goed, op 100mg ga ik nog super lekker. maar merk dat de katers en dagen erna gewoon te killing zijn. Probeer nu de tussentijd langer aan te houden... wil nu het liefst 2 x in het jaar aanhouden.

Ik denk eerlijk gezegd dat je in het verleden gewoon zodanig veel hebt gebruikt dat het nu gewoon "op" is. Ik zou als ik jou was idd stoppen met blowen, wat je zegt over dat introverte/sociale snap ik helemaal. Stoppen heeft mij geholpen op dat vlak. Paranoia is geen pretje. Wel goed dat je nu max. 1 rookt, dat is langzaamaan een stap in de goede richting. Verder ook even serieus bezig met je weight gain en fitter worden. Als je dat afkicken en fitter worden aardig in de hand hebt, misschien dan pas een normale dosis uitproberen? Als het dan nog niet lukt zou ik het gewoon lekker laten. Je geeft aan dat je andere leuke middeltjes ontdekt hebt, dus gewoon lekker daar bij houden.
Klik om te vergroten...

Bedankt voor je reactie. Veel van wat er gezegd is in dit topic, daar had ik zelf al een vermoeden van maar nu heb ik meer bevestiging. Blowen ben ik nu mee gestopt sinds vrijdag, ik hoop dit vol te houden. Wat betreft XTC is het denk ik einde verhaal, ik ben nu wederom 5 kilo kwijt geraakt dit weekend terwijl ik echt minimaal gespaced heb op klappertanden en heet/koud hebben na. Verder totaal geen dip gehad gisteren of vandaag, wat me ook weer het idee geeft dat mijn serotinine niet op peil is. Dit was overigens ook de eerste keer ooit zonder dip, voorheen had ik zelfs een dip al voelde ik niks van de XTC. Dit heeft me tot de conclusie gebracht dat het tijd is om te stoppen met dit goedje, hoe jammer ik het ook vind. Vanaf het eind van de maand wil ik ook gaan fitnessen om gewicht terug te krijgen, daar past XTC niet bij in het verhaal door de eetlustproblemen. Ik val gerust 5 kilo af wanneer ik XTC gebruik omdat ik totaal niet kan eten door onder andere m’n tong. Ik denk dat ik het maar bij drugs ga houden die niet m’n eetlust verpesten zoals ketamine. Gelukkig heb ik nooit last van paranoia omdat ik mijn eigen gedachtes inmiddels enorm goed ken en ik herken het direct. Misschien dat ik in de toekomst ooit nog XTC probeer wanneer ik gezond ben, maar het verhaal over hersenbeschadiging heeft me redelijk afgeschrikt. Dit is iets waar ik nooit op de hoogte van ben geweest, en als ik terug denk aan sommige avonden met 9 pillen, dan vrees ik al voor het ergste.. ook enorm vaak in combinatie met amfetamine, wat blijkbaar extra schadelijk is..
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Herkenbaar, ik heb het vroeger ook ontzettend misbruikt, toen een paar jaar gestopt omdat het uit de hand liep, en sindsdien nog een paar keer geprobeerd maar het werkt niet meer. Als ik neem word ik er alleen maar ziek van, soms wel een week lang terwijl het vroeger wel gewoon werkte. Zelf merk ik trouwens wel wat van de hersenbeschadiging.
Er zit nog maar één ding op en dat is accepteren dat je het verkloot hebt met XTC en dat het niet meer voor je is weggelegd.
Vind ik zelf ook nog moeilijk soms.
v
verwijdermijmaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
NiandraLades zei:
Herkenbaar, ik heb het vroeger ook ontzettend misbruikt, toen een paar jaar gestopt omdat het uit de hand liep, en sindsdien nog een paar keer geprobeerd maar het werkt niet meer. Als ik neem word ik er alleen maar ziek van, soms wel een week lang terwijl het vroeger wel gewoon werkte. Zelf merk ik trouwens wel wat van de hersenbeschadiging.
Er zit nog maar één ding op en dat is accepteren dat je het verkloot hebt met XTC en dat het niet meer voor je is weggelegd.
Vind ik zelf ook nog moeilijk soms.
Klik om te vergroten...

Mag ik vragen wat je zelf merkt qua hersenbeschadiging? Voor mij vallen steeds meer dingen op z’n plek, ik heb zo ongelooflijk veel verkeerde beslissingen genomen in m’n leven sinds ik XTC misbruikte in mijn jeugd tot aan vastzitten toe zonder consequenties te kunnen realiseren. Daarnaast is mijn korte termijn geheugen behoorlijk kapot, maar of dat door de XTC komt, daar ben ik nog niet over uit. Verder merk ik nu ik niet blow ‘s avonds dat ik eigenlijk wel in een depressie zit. Ik denk dat het tijd is voor mij om deze levenstyle op te geven, in ieder geval tijdelijk..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."