Probeer je wat in te lezen betreft XTC, dat scheelt al sowieso een heel gedoe betreft vragen & antwoorden. Maar maakt verder niet uit, iedereen helpt elkaar toch wel op het Forum. (:
Je hebt hier een tijdsbestek van 1,5 uur. XTC begint meestal na ongeveer 30 minuten te werken, maar dit kan ook 60 minuten of meer zijn, ligt aan de maaginhoud en de bouw van de persoon (en m/v). Dat je het 1,5 uur na inname goed vond gaan, kan denk ik gewoon de inslag van de XTC zijn, dus de eerste gevoelens. Die worden namelijk kort daarna versterkt. XTC werkt trouwens onregelmatig (in vlagen), dus de ene seconde kan je je nuchter voelen en de andere seconde juist sterk onder invloed van de mdma. Dit heeft allemaal te maken met de afgifte van Serotonine (het lekkere gevoel), maar dat verhaal ga ik je besparen. ;p
Serotonine is er niet in overvloed in je lichaam, als het op is, is het ook echt op en dan kan je geen enkele pil je dat gelukkige en geweldige gevoel geven. Wat ik hier mee probeer te vertellen; bijnemen heeft geen zin en brengt alleen maar meer schade aan je lichaam. Als je graag nog wat meer wilt voelen van de XTC, dan raad ik je aan om over 3 maanden het nog eens te proberen, maar dan met een grotere start hoeveelheid. Dus bijvoorbeeld 1/3 pil (dezelfde pil, indien deze goed beviel).
Bijnemen is gewoon schijn, je versterkt het effect totaal niet en je verlengt het ook niet echt. Het enige wat je verlengt is de dip die je erna krijgt. Hou ook rekening ermee dat je XTC alleen om de 3 maanden kan gebruiken. Weet niet of je verder hiermee bekent ben, etc?
Laat maar weten of er nog iets onduidelijk is.
Topper, bedankt voor je antwoord! Ik wou nog wel ff meegeven dat ik me zeker goed ingelezen heb van te voren, vroeg het me af omdat als ik iedereen hoor over de eerste keer zeggen ze allemaal zo mooi zo prachtig, kijk ik vond het ook gewoon mooi maar niet zo uitbundig zoals iedereen het verteld haha. Daarom dacht ik misschien heb ik te weinig genomen ?