#1
Hallo luitjes,
Binnenkort heb ik weer een feestje en ben ik van plan om weer eens XTC te gaan gebruiken in plaats van speed of coke. Echter heb ik een beetje een negatief gevoel gekregen bij XTC. Ik heb het in totaal zo'n 8 of 9 keer gebruikt. In het begin van mijn 'gebruiken' was ik erg strikt bezig met dosering en de tijd tussen 2 keer gebruiken (nooit binnen 3 maanden et cetera).. Dit is langzaam aan afgenomen en nam ik het wat minder strikt. Ik at geen 4 pillen in 2 weken of zo maar er zat bijvoorbeeld maar een maandje tussen feestje X en feestje Y, op beide feesten toch weer gebruikt..
Één feest springt er voor mij echt uit.. ik heb hier met mijn domme kop 2,5 of zelfs 3 (ik weet het niet meer?) pillen genomen van 220 mg per stuk, dus even grof gezegd 660 mg MDMA naar binnen gewerkt. Ik weet niets meer van dit feest, wat ik wel weet is dat ik met mijn ogen stond te rollen en ik heb een heel arsenaal aan sta tafels, hekken, brancards, en golfkarren voorbij zien komen. Nou is dit natuurlijk wat overdreven en zal ik dit ook nooit meer doen.
Ik vraag me helaas wel af of ik nu nog kan genieten van een normale dosis, zo'n eentje "volgens de regeltjes".
Ik ben 1,86, weeg 70 kilogram en zou dan afgerond 2 mg per kilo lichaamsgewicht willen gebruiken, oftewel maximaal 140 mg. Dit is prima te doseren, ik kan me alleen niet voorstellen dat ik nog lekker ga op 140 mg in totaal.
De laatste 4 of 5 keren dat ik xtc heb gebruikt begon ik telkens met een halve pil (110 mg) en pakte ik met halfjes of kwartjes bij.. dus weer pittig hoge doseringen vergeleken met de advies dosering. De laatste keer dat ik xtc heb gebruikt was begin juni, toen heb ik 1 of 1,5 pil gehad. Ook hier weet ik de dosering niet meer 100% zeker van. Ik weet gelukkig nog wel wat meer van dit feest dan van andere feesten.
Zouden jullie mij tips kunnen geven die ik toe kan passen waardoor ik hopelijk toch een lekkere vibe heb en zeker zo'n 6 uurtjes lekker kan gaan? Uiteraard ZONDER veel te veel te pakken en het hele feest te vergeten?
Ik hoef niet het hele feest aan de pillen te zitten, de eerste paar uurtjes en het laatste uurtje vind ik het prima om lekker nuchter te zijn en weer tot rust te komen.
Groetjes,
Andijvie![:)]()
Binnenkort heb ik weer een feestje en ben ik van plan om weer eens XTC te gaan gebruiken in plaats van speed of coke. Echter heb ik een beetje een negatief gevoel gekregen bij XTC. Ik heb het in totaal zo'n 8 of 9 keer gebruikt. In het begin van mijn 'gebruiken' was ik erg strikt bezig met dosering en de tijd tussen 2 keer gebruiken (nooit binnen 3 maanden et cetera).. Dit is langzaam aan afgenomen en nam ik het wat minder strikt. Ik at geen 4 pillen in 2 weken of zo maar er zat bijvoorbeeld maar een maandje tussen feestje X en feestje Y, op beide feesten toch weer gebruikt..
Één feest springt er voor mij echt uit.. ik heb hier met mijn domme kop 2,5 of zelfs 3 (ik weet het niet meer?) pillen genomen van 220 mg per stuk, dus even grof gezegd 660 mg MDMA naar binnen gewerkt. Ik weet niets meer van dit feest, wat ik wel weet is dat ik met mijn ogen stond te rollen en ik heb een heel arsenaal aan sta tafels, hekken, brancards, en golfkarren voorbij zien komen. Nou is dit natuurlijk wat overdreven en zal ik dit ook nooit meer doen.
Ik vraag me helaas wel af of ik nu nog kan genieten van een normale dosis, zo'n eentje "volgens de regeltjes".
Ik ben 1,86, weeg 70 kilogram en zou dan afgerond 2 mg per kilo lichaamsgewicht willen gebruiken, oftewel maximaal 140 mg. Dit is prima te doseren, ik kan me alleen niet voorstellen dat ik nog lekker ga op 140 mg in totaal.
De laatste 4 of 5 keren dat ik xtc heb gebruikt begon ik telkens met een halve pil (110 mg) en pakte ik met halfjes of kwartjes bij.. dus weer pittig hoge doseringen vergeleken met de advies dosering. De laatste keer dat ik xtc heb gebruikt was begin juni, toen heb ik 1 of 1,5 pil gehad. Ook hier weet ik de dosering niet meer 100% zeker van. Ik weet gelukkig nog wel wat meer van dit feest dan van andere feesten.
Zouden jullie mij tips kunnen geven die ik toe kan passen waardoor ik hopelijk toch een lekkere vibe heb en zeker zo'n 6 uurtjes lekker kan gaan? Uiteraard ZONDER veel te veel te pakken en het hele feest te vergeten?
Ik hoef niet het hele feest aan de pillen te zitten, de eerste paar uurtjes en het laatste uurtje vind ik het prima om lekker nuchter te zijn en weer tot rust te komen.
Groetjes,
Andijvie