Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAbstral 800mcg...Is dit limited op zwarte markt??

Abstral 800mcg...Is dit limited op zwarte markt??

4 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
Hallo allemaal!

Heb op voorschrift Abstral 800mcg in bezit. Mijn vraag is gewoon of dit medicijn redelijk makkelijk te vinden is op de zwarte markt zoals pleisters, Oxycodone, tramadol, morfine, etc...???

Al bedankt op voorhand :)

OWJA DIT IS GEWOON UIT NIEUWSGIERIGHEID DUS GEEN PB'S OM TE KOPEN OFZO HE MENSEN
:wave:
T
TijdloosLid
Geen idee hoe dat zit in NL , maar met juiste zoekmachines en term vind ik een aantal aanbieders.

Via de 'gewone' kanalen krijg ik te horen dat ze het niet hebben of kennen in NL/BE

Groot nadeel is dat je gelijk een berg moet aanschaffen. Vrij logisch als je direct besteld zonder tussen gedoe.
Laat het zelf links liggen, er zijn genoeg leukere dingen op de markt :wink:

Time better spent. Make every minute count. For patients with breakthrough cancer pain (BTcP), give them ABSTRAL for rapid relief. 1-3

ABSTRAL can be a target for people who abuse opioid (narcotic) medicines or street drugs. Selling or giving away this medicine is against the law.
Klik om te vergroten...
Lijkt me niet geschikt voor recreatief gebruik (doh)
d
da_pjLid
Thx voor je reactie makker :) .

En ja er zijn indd veel leukere dingen op de markt :grin:

Dit is goed voor als ik serieuze doorbraakpijnen zou hebben maar heb andere opiaten meds die mij tot nu toe ook goed helpen :wink:

Natuurlijk blijft een andere pijnstiller men eerste keuze alleen is dit niet op voorschrift :P :mrgreen:

:wave:
T
TijdloosLid
3-Methylfentanyl is one of the most potent drugs that has been widely sold on the black market, estimated to be between 400 and 6000 times stronger than morphine,[1] depending on which isomer is used (with the cis isomers being the more potent ones).[2][3]
Klik om te vergroten...

While 3-methylfentanyl was initially sold on the black market for only a short time between 1984 and 1985, its high potency made it an attractive target to clandestine drug producers, as racemic 3-MF is 10–15 times more potent than fentanyl, and so correspondingly larger amounts of cut product for street sales can be produced for an equivalent amount of effort as for producing fentanyl itself; one gram of 3-methylfentanyl might be sufficient to produce several thousand dosage units once diluted for sale. 3-MF has thus reappeared several times, at various places around the world.[6]
Klik om te vergroten...

Bron : Wiki

Wauw oke het kan altijd sterker, wat ik me wel afvraag hoe gevaarlijk is dit spul.. Niet veel mensen kunnen op de weegschaal onder de mg afwegen toch word het per mg verkocht als RC..

Kan je dit niet vragen aan je dokter als je zo'n last van pijn hebt? Aangezien die Palladon niet goed werkte bij je las ik.
M
MedicLid
Abstral is een merknaam voor sublinguale tabletten Fentanyl voor onder de tong. de 800 mcg is een zware dosering die niet zomaar wordt voorgeschreven.

Wordt dit al voorgeschreven dan is dat voor een terminale patient, die dit waarscijnlijk niet lang meer zal gaan gebruiken. Kan mij voorstellen dat dit behoorlijk lastig te krijgen is op de zwarte markt.

Daarnaast is het sowieso een duur geneesmiddel, als je het afneemt in de apotheek wordt het vergoed, maar het vreet ernstig aan je eigen risico.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."