Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc diarree

Xtc diarree

7 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
t
timbo123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey
Ik heb na de laatste twee keer Xtc gebruiken ontzettend veel last van diarree gehad dat wel een week aan hield. Ik heb er nog nooit andere mensen over horen klagen.
Ik eet meestal 2 a 3 uur van te voren niks
En gebruik een redelijke hoge dosis.
Iemand tips?;(
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik moet ook nooit zo lekker poepen als ik te veel drugs heb gebruikt..

Veel eten helpt
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#3
https://www.biokplus.com/blog/en_US/gut-health/serotonin-the-happy-hormone-produced-in-our-gut_1

serotonine heeft veel te maken met je maag en darmen. misschien zit daar een linkje.
dan klinkt het voor mij als te hoog doseren.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
timbo123 zei:
En gebruik een redelijke hoge dosis.
Klik om te vergroten...

Lager doseren en genoeg vezels eten van te voren. Misschien minder vaak gebruiken als je ook vaak gebruikt.
t
timbo123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Lager doseren en genoeg vezels eten van te voren. Misschien minder vaak gebruiken als je ook vaak gebruikt.
Klik om te vergroten...
Hey,
Bedankt voor je reactie
Lager doseren lijkt mij wel een beter idee ik laat me soms een beetje gaan
Vaak gebruiken valt wel mee zeker 2 a 3 maanden er tussen. Heb nu over een maand toevalig weer een feestje zit nu erg te twijfelen omdan te gaan gebruiken
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
timbo123 zei:
Hey,
Bedankt voor je reactie
Lager doseren lijkt mij wel een beter idee ik laat me soms een beetje gaan
Vaak gebruiken valt wel mee zeker 2 a 3 maanden er tussen. Heb nu over een maand toevalig weer een feestje zit nu erg te twijfelen omdan te gaan gebruiken
Klik om te vergroten...
Als je elke keer overdoseert is 2 a 3 maanden pauze niet voldoende. Die 3 maanden richtlijn is gebaseert op normale hoeveelheden.
Probeer 1 tot 1,5 mg mdma per kg lichaamsgewicht aan te houden. Dan minimaal 3 maanden ertussen houden en je klachten kunnen goed minder worden.

Lees dit eens aandachtig door, is echt handige en goede info!

https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Drugsgebruik, zeker misbruik, kun je niet “ongestraft” doen. Aan gebruik van harddrugs zitten altijd negatieve kanten. Die kun je verminderen door er zo voorzichtig en verstandig mogelijk mee om te gaan.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#8
:nevergonnagiveyouup::nevergonnagiveyouup::nevergonnagiveyouup:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."