#1
Sup Drugsforum,
Ik heb een tijdje geleden XTC-Pillen gehaald. Mijn dealer bood(t) me eerst een Supreme aan (120-140mg) werkzame stof en daarna bood(t) hij me nog een andere pil genaamd Bowser aan (234 mg MDMA). Hij zei dat die veel sterker was en uiteindelijk heb ik ze allebei maar gekocht.
Even voor de duidelijkheid:
Ik heb de pillen beiden getest, de Supreme werd in hun systeem herkend en de Bowser liet ik voor de zekerheid nog een labtest doen.
Nu wil ik die graag een eerste keer gaan doen. Maar ik wil echt graag een geweldige ervaring en niet waarvan ik denk oh het had nog wel beter gekunt. Maar wanneer ik de bowser wil splitten (wat heel moeilijk schijnt te zijn) heb ik dus zo'n 117 mg werkzame stof. Ik weeg zelf 70 kg en ik weet nou niet het heel verstandig is. Al helemaal voor een eerste keer. 70kg x 1,5 is 105 kg. Nu dacht ik eraan om dan maar een halve Supreme te doen, maar dan heb ik nog minder werkzame stof dan dat ik zelf weet. Nou kan ik misschien een halfje doen en daarna na x aantal uur een kwartje erbij nemen.
Ik zit echt te twijfelen!
Ik heb een tijdje geleden XTC-Pillen gehaald. Mijn dealer bood(t) me eerst een Supreme aan (120-140mg) werkzame stof en daarna bood(t) hij me nog een andere pil genaamd Bowser aan (234 mg MDMA). Hij zei dat die veel sterker was en uiteindelijk heb ik ze allebei maar gekocht.
Even voor de duidelijkheid:
Ik heb de pillen beiden getest, de Supreme werd in hun systeem herkend en de Bowser liet ik voor de zekerheid nog een labtest doen.
Nu wil ik die graag een eerste keer gaan doen. Maar ik wil echt graag een geweldige ervaring en niet waarvan ik denk oh het had nog wel beter gekunt. Maar wanneer ik de bowser wil splitten (wat heel moeilijk schijnt te zijn) heb ik dus zo'n 117 mg werkzame stof. Ik weeg zelf 70 kg en ik weet nou niet het heel verstandig is. Al helemaal voor een eerste keer. 70kg x 1,5 is 105 kg. Nu dacht ik eraan om dan maar een halve Supreme te doen, maar dan heb ik nog minder werkzame stof dan dat ik zelf weet. Nou kan ik misschien een halfje doen en daarna na x aantal uur een kwartje erbij nemen.
Ik zit echt te twijfelen!