#1
6apb alleen al is zat voor een feestje. Het werkt kei lang zat. Plus dat de werking zo goed identiek is, de combo veel en veel schadelijker is als apart.
6apb alleen al is zat voor een feestje. Het werkt kei lang zat. Plus dat de werking zo goed identiek is, de combo veel en veel schadelijker is als apart.
De structuur en werkingsmechanisme zijn vrijwel identiek.
6-APB doet hetzelfde maar komt iets meer geleidelijk op, piekt minder hard, heeft iets stabielere effecten en houdt wat langer aan. Als je een hele harde piek in effecten wilt die wat korter aanhouden is MDMA ('xtc') de betere keuze.
Het combineren van deze twee stofjes heeft geen enkele meerwaarde.
Ook beter van niet. Twee dagen een serotonine slurper nemen is ook zeer ongezond en onverstandig. Plus dat je een dikke kans heb dat je op dag 2 niet veel meer voelt en het niet lekker valt. Je serotonine is immers opgebruikt op dag 1. Ongeacht de volgorde van 6apb en xtc. Dit plan kan zelfs nog ongezonder zijn (beide is rete slecht) dan de combo op ene dag doen. Voor beide geldt de 3 maanden regel. Lees dit even goed door:Ik bedoelde welke volgorde het beste zou zijn (zaterdag xtc & zondag 6-apb) of juist andersom
Bedankt voor de reactie!
Ik bedoelde welk volgorde het beste te doen is
Zeg maar je hoor, zo versleten en verbitterd ben ik nog niet. :')k hoor graag van u
Ook beter van niet. Twee dagen een serotonine slurper nemen is ook zeer ongezond en onverstandig. Plus dat je een dikke kans heb dat je op dag 2 niet veel meer voelt en het niet lekker valt. Je serotonine is immers opgebruikt op dag 1. Ongeacht de volgorde van 6apb en xtc. Dit plan kan zelfs nog ongezonder zijn (beide is rete slecht) dan de combo op ene dag doen. Voor beide geldt de 3 maanden regel. Lees dit even goed door:
https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/
Plus dat 6apb een RC is dus is er nog weinig bekend over de lange termijn schade. En zoals @Jmths al zei heeft het geen enkele meerwaarde deze in een combi te gebruiken. Alleen maar meer kans op negatieve gevolgen.
Bvd
Zeg maar je hoor, zo versleten en verbitterd ben ik nog niet. :')
Als je de keuze al moet maken zou ik beide dagen 6-APB doen, het lichaam lijkt de minder harde pieken beter te verwerken.
Maar is er zaterdag geen andere receptorgroep die je kunt aangrijpen? Als je toch al je keuze hebt gemaakt beide drugs te gebruiken zou ik niet beide dagen je serotonine receptoren belasten, die zijn relatief gevoelig. Die zondag ben je waarschijnlijk echt niet te pruimen als je een potente serotonine releaser / emphatogeen op zaterdag gebruikt.
Ik weet geen eens hoe oud je bent, ik wil zogezegd je leven liever niet indirect naar de filistijnen werken, haha.
Als een andere substantie op zaterdag niet mogelijk is, beide dagen 6-APB, als ook dat niet mogelijk is zaterdag MDMA en zondag 6-APB. Maar ter duidelijkheid, dit is een plan die niemand zal aan juichen. Als je jong bent kom je er misschien een keer wel mee weg maar het is lange termijn niet rendabel.
Dat gezegd hebbende, veel plezier en doe rustig aan.
Dat ligt er helemaal aan welk effect je zoekt. Er zijn zoveel soorten drugs.Bedankt nogmaals voor de antwoorden.
Wat word aangeraden als 2e drug te nemen naast xtc op een weekend festival?
Dat ligt er helemaal aan welk effect je zoekt. Er zijn zoveel soorten drugs.
Eigenlijk kun je geen enkele andere echte upper combineren met een andere upper. Nou is xtc/mdma geen pure upper qua effect maar wel qua invloed op je brein en lijf.Een opwekkend/euforische drug maar die de combineren valt (op een weekend festival) met xtc
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."