#1
Nieuw op dit forum, acc aangemaakt wege de titel dus.
Ben een jonge gast van 22 bijna 23 nu,
Altijd gevoelig geweest voor gebruik van middelen maar nooit klachten ervaren tot mijn 21e.
Kwam dus in aanraking met Xtc in feb 2017 (ondanks dat ik altijd chemische drugs vermijdde) en door de ervaringen "verslaafd" eraan geraakt.
Heb vanaf toen tot Juli 2017 geexperimenteerd met harddrugs,
Waarvan 80% van de keren Xtc, en gebruikte dus gemiddeld eens in 2weken. Aantal keer speed of combinaties gedaan ook, in deze hele periode erg veel middelen gebruikt in korte tijd voor mijn doen, en niet bewust en verantwoordelijk gebruikt dus tot een moment dat ik letterlijk instortte.
Had vrijwel geen last van katers of iets maar merkte steeds vaker tijdens m'n gebruiken dat ik echt m'n hersenen aan het aantasten was.
Tot een punt dat ik echt besefte dat ik onmiddelijk moest stoppen, en sindsdien september 2017 nooit meer de oude geweest.
Hele waslijst geprobeerd tegen m'n klachten, en psychiaters gezien etc etc.
Waar ik dus last van heb is een ontzettend laag bewustzijns niveau wanneer ik geen stimulatie heb. Mijn concentratie is bar slecht, gedachten chaotisch en niet te volgen, dissociatie derealisatie klachten, burnout klachten, nare lichamelijk symptomen en kan nog wel even doorgaan..
M'n hersenen functioneren niet meer normaal, en zit nu ook noodgedwongen aan een Benzo vast tegen me klachten waarnaast ook kratom nog. Zonder gebruik is het echt alsof ik super Bad ga op alles en lukt het me amper nog vloeiend te praten of naar buiten te gaan, met xanax (1x per dag) en kratom + afleiding lukt het me nog de dagen door te komen. Overigens wel aan het afbouwen van xanax maar m'n situatie blijft hetzelfde en extreem moeilijk te dealen met het leven.
Ik deel dit verhaal nu vooral om de reden wellicht reacties te krijgen met gene die dit herkent, of misschien ook (minofmeer) ervaren heeft.
Tips zijn welkom, maar kan alwel alvast aangeven dat ik letterlijk alles wat te doen valt gedaan heb of aan het doen ben.
Anyway,
Thanks for reading,,
Ben een jonge gast van 22 bijna 23 nu,
Altijd gevoelig geweest voor gebruik van middelen maar nooit klachten ervaren tot mijn 21e.
Kwam dus in aanraking met Xtc in feb 2017 (ondanks dat ik altijd chemische drugs vermijdde) en door de ervaringen "verslaafd" eraan geraakt.
Heb vanaf toen tot Juli 2017 geexperimenteerd met harddrugs,
Waarvan 80% van de keren Xtc, en gebruikte dus gemiddeld eens in 2weken. Aantal keer speed of combinaties gedaan ook, in deze hele periode erg veel middelen gebruikt in korte tijd voor mijn doen, en niet bewust en verantwoordelijk gebruikt dus tot een moment dat ik letterlijk instortte.
Had vrijwel geen last van katers of iets maar merkte steeds vaker tijdens m'n gebruiken dat ik echt m'n hersenen aan het aantasten was.
Tot een punt dat ik echt besefte dat ik onmiddelijk moest stoppen, en sindsdien september 2017 nooit meer de oude geweest.
Hele waslijst geprobeerd tegen m'n klachten, en psychiaters gezien etc etc.
Waar ik dus last van heb is een ontzettend laag bewustzijns niveau wanneer ik geen stimulatie heb. Mijn concentratie is bar slecht, gedachten chaotisch en niet te volgen, dissociatie derealisatie klachten, burnout klachten, nare lichamelijk symptomen en kan nog wel even doorgaan..
M'n hersenen functioneren niet meer normaal, en zit nu ook noodgedwongen aan een Benzo vast tegen me klachten waarnaast ook kratom nog. Zonder gebruik is het echt alsof ik super Bad ga op alles en lukt het me amper nog vloeiend te praten of naar buiten te gaan, met xanax (1x per dag) en kratom + afleiding lukt het me nog de dagen door te komen. Overigens wel aan het afbouwen van xanax maar m'n situatie blijft hetzelfde en extreem moeilijk te dealen met het leven.
Ik deel dit verhaal nu vooral om de reden wellicht reacties te krijgen met gene die dit herkent, of misschien ook (minofmeer) ervaren heeft.
Tips zijn welkom, maar kan alwel alvast aangeven dat ik letterlijk alles wat te doen valt gedaan heb of aan het doen ben.
Anyway,
Thanks for reading,,