Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRelatine snuiven

Relatine snuiven

2 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
sd39Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb door voorgaande examenperiode's mijn voorgeschreven relatine (voor wat het voor jullie waard is heeft die medicatie me bij mijn 1ste diploma (3jaar) enorm geholpen, uitsluitend oraal inname, voorgeschreven hoeveelheid en slechts tijdens de examenperiode) door mijn neus beginnen snuiven. uiteindelijk meegenomen tijdens het uitgaan. Ja ik heb enorm idiote keuzes gemaakt die ik wou rechtzetten mijn vorige examenperiode. Dat is grotendeels gelukt maar ik merkte dat ik niet meer veel effect heb van de kortwerkende (10mg) relatine en vraag me af of hier langdurigere gebruikers zijn die weten of;

- Die ontwenningstijd verdwijnt of blijvend kan zijn?
- eventuele zwaardere dosis aanvragen kan dat zomaar?
- blijvende gevolgen?
- Voorstel voor oplossing
- mogelijke afkickverschijnselen?

Mijn excuses als er idiote vragen tussen zitten maar om eerlijk te zijn ben ik een oen op vlak van drugs. Ik heb onnozele keuzes gemaakt waaronder de gekregen hulp als vanzelfsprekend beschouwd. Ben nu aan mijn 2de examenperiode bezig waar ik werk als een gek maar ik merk dat dat pilletje niets meer te bieden heeft. Daarom zou ik enorm dankbaar zijn moest iemand me te antwoord kunnen staan.

Personen die in diezelfde situatie zitten aarzel niet om me te contacteren, alsook mensen die denken dezelfde richting uit te gaan.

groetjes
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben je ook van plan de rest van je loopbaan stimulerende middelen te blijven gebruiken? Heb je langdurig gebruik, als in decennia, al bekenen. Is het iets voor jou?

Bij mijn loopbaan past het wel, ook op lange termijn. Bij veel beroepen keurt men het gebruik van stimulanten af. Als je studie al al een probleem wordt, wat dacht je dan van een carrière?

Ik ben zeker geen levend voorbeeld van hoe het zou moeten, maar ik houd me ook meer bezig met voor mijzelf werken.
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ga naar je huisarts en zeg dat het niet goed aanslaat en dexamphetamine wilt proberen. Dat werkt voor mij beter, zo heb ik 3 maanden studie in 3 weken gedaan voor het behalen van mijn opleiding.

Dex is iets sterker dan ritalin.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."