Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRecreatieve dosis diazepam ( met tolerantie)

Recreatieve dosis diazepam ( met tolerantie)

9 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Midazolam heefd een halfwaarde tijd van ong. 2 uur
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik had al een tolerantie toen ik de diazepam kreeg heb hem nu op 3 maal daags 10mg maar spaar ze liever op kdenk dat 200 mg wel iets moet doen
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
MeejheM zei:
recreatief? zou je niet voor een sneller werkend middel gaan?

de tolerantie slaat net zo snel toe als je een flink hogere dosering pakt. dat is een beetje het nadeel van benzodiapinen.
Klik om te vergroten...
En als ik ze nou onder mijn tong laat smelten dan werkt het ook wel binnen 15min
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#4
Welke kortwerkende benzo's zijn goed recreatief te gebruiken?
Ik heb momenteel enkel metizolam geprobeert en dat voel ik toch nog wel tot de middag de volgende dag als ik het s'avonds inneem.
Daarnaast had ik 1x 1mg xanax retard genomen maar toen viel ik direct in een 12u heerlijk diepe slaap (geen tolerantie etc). Maar zijn er ook benzodiazepines met een erg korte halfwaardetijd zodat je ze de volgende dag niet meer voelt?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#5
Benzodiapinen vormen meestal erg snel tolerantie, wat gebruikte je eerst? 2x 5mg Diazepam ofzo?

wees redelijk en accepteer dat benzo's eigenlijk maar enkele weken voorgeschreven horen te worden, en dat diazepam langzaam en lang werkt.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hey
Ik heb in de afgelopen maanden een groote tolerantie op gebouwd door dagelijks gebruik van lorazepam temazepam en diazepam
Ik vroeg me af wat zou een goede start dosis zijn voor de diazepam
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#7
recreatief? zou je niet voor een sneller werkend middel gaan?

de tolerantie slaat net zo snel toe als je een flink hogere dosering pakt. dat is een beetje het nadeel van benzodiapinen.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb ook lorazepam en temazepam maar vind lorazepam niet echt de moeite waard temazepam wel maar die heb ik nodig om te slapen
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je die shit nodig hebt om te slapen, kun je er beter niet mee spelen.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hwb net 60mg dia gepakt merk er bijna niks van fucking tolerantie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."