#1
De eerste twee of drie keren zijn het meest magisch en memorabel. Ik snap je enthousiasme en nieuwsgierigheid. Maar als je nu een week later weer gaat pakken, verpest je de 2e ervaring voor jezelf. En die 2e keer komt nooit meer terug. Ook ga je teleurgesteld worden, want er is niet genoeg serotonine in je hersenen. Laat dit eerst herstellen. Je geduld zal echt beloond worden! Mijn tweede keer was 3 maanden later en was nog mooier dan de eerste keer!