Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWellbutrin gesnoven

Wellbutrin gesnoven

1 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
g
geertwildernisLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wellbutrin (Bupropion) is een antidepressivum. Het wordt ook ingezet ter ondersteuning bij het stoppen met roken.
Waarom heb ik dit gesnoven?
Ik ken iemand die dit gebruikt als medicatie en zegt dat Wellbutrin op de effecten van amfetamine lijken. Dat spreekt mij wel aan. Het zou dom zijn van mij om dit recreatief te gebruiken, want het is gewoon medicatie. Maar aangezien ik beter wil concentreren had ik dit eenmalig gedaan.

Dus ik heb 1 pilletje uit het potje gehaald en gestampt tot poeder. Ik kon van dat kleine pilletje 3 lijnen uit halen. Ik heb maar 1 lijn genomen en het is heel vies.
Na 10 minuten voelde ik al die vieze smaak in mijn keel.
Mijn neus zat gelijk dicht, terwijl die ervoor nog open was. Telkens maar niezen en snuiten.
Na 20 minuten non-stop wezen snuiten voel ik me wel wat energieker. Zin om wat te doen. Met mensen zijn. Verder merk ik niks op.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je hebt geluk dat je alleen een verstopte neus hebt en verder weinig merkt. Wat had je zelf verwacht?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."