Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTemazepam in ecig(aparte vraag).

Temazepam in ecig(aparte vraag).

12 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tijdloos zei:
Benzoboss zei:
Dit gaat allemaal over roken.
Ik heb het over vapen.

Ik heb temperatuurs controle dus ik kan het zonodig afstellen 600farenheit max.

Zou de Propyleenglycol de temazepam "meenemen" als ik het verdamp?
Klik om te vergroten...

Zelfde geld voor vapen de bio word alleen maar erg laag en zal erg slecht voor je longen zijn maar be my guest

Ik raad het af aan alle andere mensen in ieder geval :)

Well according to its MSDS, it vaporizes at 549.9 °C. So smoking the temazepam itself would be okay; however, the inert ingredients in the pills would cause problems if this was attempted. Temazepam is poorly soluble in water, but perhaps ethanol (everclear) or isopropyl alcohol (rubbing alcohol) could be used to dissolve it, then the resultant solution filtered and evaporated to isolate the temazepam. Which could then be smoked. Perhaps.
Klik om te vergroten...

https://www.reddit.com/r/Drugs/comments ... temazepam/
Klik om te vergroten...
Hellaas.
650c is veel te hoog :( .
Dat kan mijn ecig niet aan.
n
nijntjetstaatstrakLid
01-01-2024, 00:00
#2
ken mensen die temazepam 20mg caps op folie roken
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hie ga je vapen met temperatuur controle
Binnen een PIJ inrichting?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Liefhebbertje zei:
Hie ga je vapen met temperatuur controle
Binnen een PIJ inrichting?
Klik om te vergroten...
Deze vraag kwam nog van voor zijn opname he.

En stop eens met zijn pij in twijfel trekken. Zelfs voor mij als buitenstaander begint het nu irritant te worden. Als je daar meer over wilt weten kun je hem via pb daar vragen over stellen en heeft hij uiteraard de vrijheid om daar wel of geen antwoord op te geven.
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelibee zei:
Deze vraag kwam nog van voor zijn opname he.

En stop eens met zijn pij in twijfel trekken. Zelfs voor mij als buitenstaander begint het nu irritant te worden. Als je daar meer over wilt weten kun je hem via pb daar vragen over stellen en heeft hij uiteraard de vrijheid om daar wel of geen antwoord op te geven.
Klik om te vergroten...
Dit is je eigen invulling he...
Ik trek het niet in twijfel.
Ik vroeg/ vraag me serieus af hoe die dat zou doen.
Heb niet op de datum gelet.
Dus mijn vraag was overbodig

Dus misschien kan je voortaan:
1 me erop wijzen dat dit ervoor is
2 me vragen wat ik precies bedoel
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Liefhebbertje zei:
Dit is je eigen invulling he...
Ik trek het niet in twijfel.
Ik vroeg/ vraag me serieus af hoe die dat zou doen.
Heb niet op de datum gelet.
Dus mijn vraag was overbodig

Dus misschien kan je voortaan:
1 me erop wijzen dat dit ervoor is
2 me vragen wat ik precies bedoel
Klik om te vergroten...
Dat is inderdaad mijn eigen invulling, maar hoe ik het vraag of breng bepaal ik zelf wel.

Laat ik het anders zeggen, het begint behoorlijk irritant te worden dat je bij bijna elke post van Benzoboss vragen gaat stellen over zijn pij. Dat is niet ontopic en dat doe je maar via pb...
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Prima
Maar eigen invullingen zijn niet altijd juist
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Liefhebbertje zei:
Maar eigen invullingen zijn niet altijd juist
Klik om te vergroten...
Daar zijn we het in ieder geval over eens.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lol het was msar een vraag .
En ja ik mag hier vapen.
Heb hellaas geen tema .
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hey ik heb net ff de bijsluiter van mijn jellies gelezen.
En ze zijn opgelost in Propyleenglycol.
Deze vloeistof word ook gebruikt in eliquid.
Dus nu werd ik nieuwschierig :grin: .
Kan je temazepam vapen in een ecig?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Benzoboss zei:
Hey ik heb net ff de bijsluiter van mijn jellies gelezen.
En ze zijn opgelost in Propyleenglycol.
Deze vloeistof word ook gebruikt in eliquid.
Dus nu werd ik nieuwschierig :grin: .
Kan je temazepam vapen in een ecig?
Klik om te vergroten...

Nee
Smoking most benzos (temazepam included) is a bad bad idea.

To begin with these compunds do not vaporize upon action of heat, so no effects whatsoever.

Secondly, smoking pill binders (chalk, etc) is way too harmful for your lungs. I have tried this a lot with variety of benzos in my college days, turned out to be a really bad idea, ended up coughing a lot.

I've also tried dropping alprazolam and clonazepam drops on the tobacco and smoke it. But no effects whatsoever.

Therefore my friend, your best bet for the fastest absorption of temazepam would be, to keep it under your tongue and then let them dissolve. You should feel the effects within 15 minutes.
Klik om te vergroten...

Random quote als je wat zoekt erover zijn het bijna allemaal zulke berichten.

'Leuk' idee maar nee :P
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dit gaat allemaal over roken.
Ik heb het over vapen.

Ik heb temperatuurs controle dus ik kan het zonodig afstellen 600farenheit max.

Zou de Propyleenglycol de temazepam "meenemen" als ik het verdamp?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Benzoboss zei:
Dit gaat allemaal over roken.
Ik heb het over vapen.

Ik heb temperatuurs controle dus ik kan het zonodig afstellen 600farenheit max.

Zou de Propyleenglycol de temazepam "meenemen" als ik het verdamp?
Klik om te vergroten...

Zelfde geld voor vapen de bio word alleen maar erg laag en zal erg slecht voor je longen zijn maar be my guest

Ik raad het af aan alle andere mensen in ieder geval :)

Well according to its MSDS, it vaporizes at 549.9 °C. So smoking the temazepam itself would be okay; however, the inert ingredients in the pills would cause problems if this was attempted. Temazepam is poorly soluble in water, but perhaps ethanol (everclear) or isopropyl alcohol (rubbing alcohol) could be used to dissolve it, then the resultant solution filtered and evaporated to isolate the temazepam. Which could then be smoked. Perhaps.
Klik om te vergroten...

https://www.reddit.com/r/Drugs/comments ... temazepam/

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."