#1
Zit er poeder of bolletjes in de capsule? Als het bolletjes zijn zou je die eerst nog moeten crushen voor instant release effect.
Wat betreft het slapen op oxycodon, ik heb het een aantal keer gebruikt en sliep er juist slechter door. Oxycodon is een relatief vrij stimulerende opiaat en mij hield het altijd wakker. Opzich lag ik dan op bed een beetje half te dromen half wakker te zijn wat wel lekker is, maar nachtrust kreeg ik er niet van.
En ga het aub echt niet te vaak doen, want zoals tijdloos ook al zegt is het heel verslavend.
Wat betreft het slapen op oxycodon, ik heb het een aantal keer gebruikt en sliep er juist slechter door. Oxycodon is een relatief vrij stimulerende opiaat en mij hield het altijd wakker. Opzich lag ik dan op bed een beetje half te dromen half wakker te zijn wat wel lekker is, maar nachtrust kreeg ik er niet van.
En ga het aub echt niet te vaak doen, want zoals tijdloos ook al zegt is het heel verslavend.