#1
hoi allemaal,
Gisteravond probeerde ik 30mg dexamfetamine om 19:00. het effect kwam op na een kleine 20 minuten en het opgewekte gevoel/euforische gevoel, bleef tot wel 01:00. Wellicht speelt de maaginhoud mee, want at om 18:00 spagetti met zalm. Dacht juist dat door het slikken van Dex, zo kort na een maaltijd het effect ziu uitblijven. Maar het effect was goed. Om 01:30 nam ik een Temazepam met een slok alcohol voor de slaap en die werkte nieteens meteeen.
Nu vraag ik me af. Wat als ik die 30mg Dexamfetamine, had gesnoven? veel beter effect?
Gisteravond probeerde ik 30mg dexamfetamine om 19:00. het effect kwam op na een kleine 20 minuten en het opgewekte gevoel/euforische gevoel, bleef tot wel 01:00. Wellicht speelt de maaginhoud mee, want at om 18:00 spagetti met zalm. Dacht juist dat door het slikken van Dex, zo kort na een maaltijd het effect ziu uitblijven. Maar het effect was goed. Om 01:30 nam ik een Temazepam met een slok alcohol voor de slaap en die werkte nieteens meteeen.
Nu vraag ik me af. Wat als ik die 30mg Dexamfetamine, had gesnoven? veel beter effect?