Op het moment leef ik behoorlijk in een nachtritme, en daar ben ik niet zo blij mee. Ik zou liever snachts slapen en overdag wat actiever zijn. Ik heb dit al op verschillende manieren geprobeerd. Hele tijd geen drugs gebruikt, gesport, wekkers gezet, bepaalde tijden eten, s'avonds geen tv/laptop schermen kijken, mediteren, melatonine, en al die shit. Maar geen succes. Mijn werk is trouwens heel wisselend qua tijden, ik moet t echt hebben van zelfdiscipline
Nu hoopte ik dat benzo's me een beetje konden laten slapen snachts. Maar tot mijn grote verbazing merk ik tot de zon opkomt helemaal niets van dat spul. Echt niets!
Flurazepam, alprazolam, temazepam, Flunitrazepam, lorazepam, Diazepam (en nog allemaal dingen waarvan ik de naam vergeten ben).. ik merk er savonds en snachts helemaal niets van, op welk tijdstip ik t ook neem, maar overdag ben ik opeens wel supersuf.
Alleen (vrij hoge dosissen) GHB en dormicum weten me wel binnen een uur in slaap te krijgen. Maar dormicum is gewoon te duur, vooral gezien de tolerantie die ik er nu al voor opbouw en t werkt kort. En een ghb-verslaving daar zit ik al helemaal niet op te wachten. Bovendien slaap ik daar maar een paar uurtjes op en word meestal misselijk als ik bijpak.
Heeft iemand misschien een tip voor me hoe ik van een nachtuil een héél klein beetje in een dagvlinder kan veranderen?
Thanks
![:confused:]()
mile: