Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPlots, tolerantie aanwezig, Dag later weer weg?

Plots, tolerantie aanwezig, Dag later weer weg?

0 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
c
chameyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb dit weleens eerder gehad.
Een goed effect van 50mg methylfenidaat en 25mg DEX. Goede euphorie. Zat tegen het plafond.

Toen twee weken gestopt en weer genomen.

Opeens na twee weken staken, geen resultaat. Dus ik dacht. Tolerantie? Was bij mij altijd weg na twee weken. Maar een dag na die teleurstellende dosering nogmaals geprobeerd en weer niks. Zelfs geen kippenvel na een hoge dosis door (vaatvernauwing)? Had echt het idee dat ik wel 200mg methyl en DEX kon wegwerken, want zelfs bij hoge tolerantie voelde ik altijd wel een lichte stemmingsverbetering.

Dus ik dacht weer. Tolerantie zal nu wel nog hoger zijn. Beide dosissen nam ik in
Op lege maag dus maaginhoud had geen invloed. Ook geen andere medicijnen., Op 50mg Temazepam de nacht daarvoor, na.

Maar weer een dag later probeerde ik het nogmaals. De euforie
Kwam behoorlijk opzetten zoals ik gewend was. Ook weer op lege maag.

Dus of het wegblijven van het effect lag aan tolerantie? Ik voelde me alle dagen wel
Heel goed. Niet down oid.. Dus m'n stemming was goed en al die nachten minimaal 13 uur geslapen
Zou het de nasleep zijn van de Temazepam?

Wat ik me afvraag is wat speelt nog meer mee, naast tolerantie, inhoud maag, medicatie, teveel slaap, omgeving etc.? Vreemd dat ik dagen achter elkaar niks voel op lege maag en plotseling een top effect na dagen niets gevoeld te hebben en zonder break. Iemand zei " lijkt op een gevalletje SET EN SETTING "

iemand e'en idee wat dit precies inhoud ? Vond het gewoon gek.... Geen maaginhoud, en normaal voelde ik bij tolerantie op zn minst een huppeltje in mn stemming. Maar zelfs DAT NIET. Op lege maag, ingenomen Tyrosine de afgelopen dagen. Mijn stemming is overigens erg goed, dus aan mn stemming ligt het niet zou je zeggen. Heb wel droge mond en hoge hartslag. Heb de laatste twee dagen wel weinig gedronken. That's it.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."