Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFlunitrazepam met alcohol

Flunitrazepam met alcohol

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
c
chameyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoeveel mg , is een fijne euforische dosis ?
Heb 4mg geprobeerd en was redelijk, 6mg ook. Werd vreemd genoeg na Flunitrazepam en alcohol Al na 4 uurtjes wakker met een opgewekte stemming wat redelijk lang aanhield.

Maar tot hoever kan je gaan in milligrammen met alcohol? Flunitrazepam slik ik af en toe maar dokter schrijft het voor als
Dagelijks gebruik. Heb ondertussen dozen vol liggen, maar weet niet de maximale, euforische dosis.
c
chameyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het schijnt , zoals ik me herinner, dat Valproinezuur , bijdraagt aan het herstel
Van Gaba receptoren. Dus de uiteindelijke uitwerking van een Benzo. Kan er naast zitten, maar las het in een paper

Valproinezuur is een stemmingsstabilisator, zoals Depakine . Neem het dus niet in
Gelijk met een upper. Her zorgt voor een vloertje en plafond, waartussen de pieken in de hersenen blijven.

Daarom slikken Manische, mensen dit
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tja door alcohol gaat je lever een paar uur na het eerste drankje (veel) harder aan het werk. Hierdoor is het niet altijd zo dat je beter slaapt met ook drank erbij.
6 millgram duidt wel op behoorlijke tolerantie. Op 6mg zou je evenveel euforie moeten beleven als op 2-3mg is mijn ervaring tenminste.

Eerder kans dat het meer euforie geeft als je eerst promethazine neemt. En dan na een uur flunitrazepam 3-4mg. En laat de tablet oplossen op je tong het smaakt toch zoet. Maar hou de dosering zo laag mogelijk. 6mg voor het slapen klinkt bij mij alsof je vaker als 3x in de week gebruikt. En dan net als mdma of wat dan ook je een langere pauze nodig hebt om dat het niet goed (genoeg) werkt zou ik dat doen anders ben je daar afhankelijk van voor je het zelf realiseert.

Het beste ermee en wees voorzichtig, van die hoge doseringen krijg je bijna altijd geheugenverlies

Sterkte!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."