#1
Ik heb pillen van ongeveer 210 mg sterkte, nu is het altijd de vraag hoe deze mg’s zijn verdeeld over de pil. Ik wil graag starten met een ongeveer 120 mg dosis. Is het dan zinvol de pil te malen en omgerekend x aantal mg vermalen pil in een vloeitje te nemen? lijkt mij dat je zo beter kunt doseren ipv kwartjes en halfjes op het oog. Idealiter doe je dit met kristallen maar die heb ik niet en vind het zonde om de pillen niet te gebruiken. Ik ben overigens een thuis gebruiker. Ben benieuwd of meer mensen die zo doen.