Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWeken achter elkaar xtc

Weken achter elkaar xtc

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ganggang💯 zei:
Je ontregelt je serotonine en dopamine systeem enorm omdat je je receptoren niet de kans geeft om volledig te herstellen. Op korte termijn veroorzaakt dit brainzaps, moe en lamlendigheid.

Op lange termijn wordt het nog een stuk erger: depressie, geheugen problemen, concebtratiestoornissen, motivatie problemen, stemmingswisselingen etc.

Het is geen pretje kan ik je uit eigen hand vertellen. Maar als het volgens hem wel meevalt dan valt het vast mee toch?

Geen wonder dat drugs zo'n slecht imago heeft door idioten als deze.
Klik om te vergroten...
Door mijn xtc gebruik vroeger had ik desoriëntatie en depersonalisatie problemen voor een tijdje.
Als hij blijft gebruiken zal er wel eventueel problemen opkomen, zeker wanneer hij zou stoppen of hij moet wel beschikken over een zeer gezond lichaam en hersenen maar dit betwijfel ik.
s
sosaaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een vriend van mij heeft al weekenden achter elkaar xtc gebruikt en ik zei hem het is heel slecht. Hij denkt dat het allemaal wel meevalt. Nu is mijn vraag wat is er zo slecht aan op korte en lange termijn? Ik zelf kon het hem ook niet echt uitleggen
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je ontregelt je serotonine en dopamine systeem enorm omdat je je receptoren niet de kans geeft om volledig te herstellen. Op korte termijn veroorzaakt dit brainzaps, moe en lamlendigheid.

Op lange termijn wordt het nog een stuk erger: depressie, geheugen problemen, concebtratiestoornissen, motivatie problemen, stemmingswisselingen etc.

Het is geen pretje kan ik je uit eigen hand vertellen. Maar als het volgens hem wel meevalt dan valt het vast mee toch?

Geen wonder dat drugs zo'n slecht imago heeft door idioten als deze.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ganggang💯 zei:
Geen wonder dat drugs zo'n slecht imago heeft door idioten als deze.
Klik om te vergroten...

ik bedoel dit niet lullig hoor.. maar er zijn er wel meer van ons hier die van onze idiote fouten moesten leren? :wink:
me included.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gympie zei:
ik bedoel dit niet lullig hoor.. maar er zijn er wel meer van ons hier die van onze idiote fouten moesten leren? :wink:
me included.
Klik om te vergroten...
Ik doelde meer op het feit dat die persoon weken achter elkaar xtc neemt en het weg wuift met: het valt wel mee.

Dan ben jezelf gewoon kapot aan het maken. Letterlijk 1 Google zoekopdracht laat je zien dat je niet zo vaak moet gebruiken omdat er enorme risico's aan kleven.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ganggang💯 zei:
Ik doelde meer op het feit dat die persoon weken achter elkaar xtc neemt en het weg wuift met: het valt wel mee.

Dan ben jezelf gewoon kapot aan het maken. Letterlijk 1 Google zoekopdracht laat je zien dat je niet zo vaak moet gebruiken omdat er enorme risico's aan kleven.
Klik om te vergroten...

snap ik..
okay, recht voor z'n raap gezegd.. jij wist toendertijd vast ook dat wat je deed niet gezond voor je was lijkt me.
Idioot? ..drugs een slechte naam gevend?
maw.. mensen doen wel eens dingen tegen beter weten in.. daar kun je ze idioten voor noemen.
dat zijn de meesten van ons dan wel ( geweest ).
't komt zo veroordelend over.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gympie zei:
jij wist toendertijd vast ook dat wat je deed niet gezond voor je was lijkt me.
Klik om te vergroten...
Ik wist het wel maar het boeide me niet. Heb een aantal slechte jaren gehad op mentaal gebied. Dat was zeker idioot. Ik heb er echter nooit zielig om gedaan of gezegd dat het de schuld van drugs is dat ik zo naar de klote was. En nooit ontkent dat er weldegelijk risico's aan kleven.
Gympie zei:
Idioot? ..drugs een slechte naam gevend?
Klik om te vergroten...
Dat is waar dit soort situaties vaak naar toe gaan. Zonder je vooraf in te lezen chemicaliën naar binnen gooien, tegen alle adviezen in elke week gebruiken. En vervolgens na een jaar, of 2 met de gebakken peren zitten en de drugs de schuld geven.

Wat mij vooral dwars zit is de onwelwillendheid om zelf onderzoek te doen.
Gympie zei:
't komt zo veroordelend over.
Klik om te vergroten...
Ik kan soms aardig bot zijn, dat komt omdat ik ooit dezelfde fout heb gemaakt..
s
sosaaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bedankt heren, ik zal hem dit in eigen woorden eens vertellen als ik hem weer zie
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ganggang💯 zei:
Ik kan soms aardig bot zijn, dat komt omdat ik ooit dezelfde fout heb gemaakt..
Klik om te vergroten...
ik heb ook ooit dezelfde fouten gemaakt.. daarom heb ik juist een mildere houding.
dat is wat ik probeer te zeggen.
maar whatever works.. good cop, bad cop :wink:

@sosaa mss kun je hem zoiets laten zien?
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#10
oh.. en beter niet dit filmpje :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."