#1
Door mijn xtc gebruik vroeger had ik desoriëntatie en depersonalisatie problemen voor een tijdje.Je ontregelt je serotonine en dopamine systeem enorm omdat je je receptoren niet de kans geeft om volledig te herstellen. Op korte termijn veroorzaakt dit brainzaps, moe en lamlendigheid.
Op lange termijn wordt het nog een stuk erger: depressie, geheugen problemen, concebtratiestoornissen, motivatie problemen, stemmingswisselingen etc.
Het is geen pretje kan ik je uit eigen hand vertellen. Maar als het volgens hem wel meevalt dan valt het vast mee toch?
Geen wonder dat drugs zo'n slecht imago heeft door idioten als deze.
Als hij blijft gebruiken zal er wel eventueel problemen opkomen, zeker wanneer hij zou stoppen of hij moet wel beschikken over een zeer gezond lichaam en hersenen maar dit betwijfel ik.