Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxanax 2 mg retard en tramadol

xanax 2 mg retard en tramadol

1 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
i
ikzeidegekLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi allemaal

Ik gebruik voor pijnklachten ongeveer 300 mg tramadol per dag en 20 mg temazepam om te slapen.
Ik heb van iemand een doosje xanax 2 mg retard gekregen en ik zou dat wel eens willen proberen.
ik heb daar de volgende vragen over.
1) Kan dat kwaad met de tramadol. Ik kan die dag sowieso wel wat minder tramadol innemen. Als ik de xanax inneem ga ik er van uit dat ik die dag sowieso geen temazepam moet innemen.
2) is een dosis van 2 mg niet veels te veel om mee te beginnen? val ik dan in slaap ofzo? Of kan het wel? ik wil er echt wel een beetje spacy van worden.
3) Kan ik de 2 mg echt niet breken, verpulveren enzovoorst?

Graag jullie tips en ervaringen, ook als je denkt NIET DOEN!
bedankt voor het meedenken.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
ikzeidegek zei:
1) Kan dat kwaad met de tramadol. Ik kan die dag sowieso wel wat minder tramadol innemen. Als ik de xanax inneem ga ik er van uit dat ik die dag sowieso geen temazepam moet innemen.
Klik om te vergroten...

Het is niet gevaarlijk omdat ik uit je post kan opmaken dat je tolerantie hebt.
En de tramadol 300 mg dagelijks is wel erg op het randje maximaal is 400mg. Daarna komt MS morfine sulfaat en andere, of zelfs off-label gebruik waar het medicijn niet voor bedoeld is maar in zeldzame gevallen alleen.

Antwoord is ja zal geen probleem hebben zolang er een arts je helpt en meekijkt. Tramadol werkt versterkend (ook je serotonine wordt meer meegegeven maar Tramadol NIET mixen met MDMA je hebt danop de temazepam dus je zal beter slapen. Werkt beide op CNS laat de drank wel kennen of op speciale gelegenheden.

ikzeidegek zei:
2) is een dosis van 2 mg niet veels te veel om mee te beginnen? val ik dan in slaap ofzo? Of kan het wel? ik wil er echt wel een beetje spacy van worden
Klik om te vergroten...

Wat krijg je van jou arts? En heb je nooit eerder genomen?
En de tramadol is de ook van een pillenboer of van de apotheek via je arts? Kijk uit beide zijn verslavend vond de Tramadol minder erge afkick ivm temazepam (veel erger kan zijn afhankelijk van de dosis) is een stuk moeilijker..

Maar goed Tramadol staat ook niet op bij de

Hoelang gebruik je tramadol al? En heb je de capsules mva (met vertraagde afgifte) en door de hele dag of ook zonder en hoelang gebruik je tramadol al? En xanax(alprazolam)?

Als je als eigen arts speelt neem dan eerst liever minder xanax en kijk hoe het gaat na een 1 uur of 90 minuten

Let hiermee op aub want sparen gaat er niet zomaar komen. Het werkt ook deels als anti-depressie. Er zijn veel topics bij subforum "Farmaceutische drugs " en "opiaten" en als je echt een mooie space is met mooiere kleuren, meer diepgang in muziek e.d 'raad ik je eerder LSD aan' is zoveel fijner zonder de bijwerkingen van vooral Tramadol lees ze eens na.

Mijn nederige advies en ervaring is : LSD een van de betere of 2cb of een ander mooi instap stofjes. Ben dan wel benieuwd naar je leeftijd (ongeveer) omdat trippen of spacen.


Heb dan wel nodig welke medicamenten je dagelijks neemt. We zitten op een forum over medicijnen en triptamines voorbeeld is LSD daarvan of diazepam van medicijnen. Je hebt veel meer kans op het serotinesyndroom mocht je het niet kennen Google het eens.goed. ik ben erg blij dat mensen het anoniem dúrven te vragen fijn zien en horen dat er te dat navraag wordt gewaardeerd.

Misschien weet @Drugs Infolijn je iets meer te vertellen.

3) Kan ik de 2 mg echt niet breken, verpulveren enzovoorst?
Klik om te vergroten...


Wees voorzichtig en start met een lage dosering. Hoger als 2-3mg zou ik niet met de temazepam.
En zonder twijfel oraal innemen waar het voor gemaakt.

Vraagje : krijg je ook zakjes die je darmen nodig hebben . Verstopping is waar je vast al iets voor hebt. Anders even vragen.


Hoop dat je hier aan hebt!
Be safe dude! Anders bel je @Drugs Infolijn .


Greets!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."