1) Kan dat kwaad met de tramadol. Ik kan die dag sowieso wel wat minder tramadol innemen. Als ik de xanax inneem ga ik er van uit dat ik die dag sowieso geen temazepam moet innemen.
Het is niet gevaarlijk omdat ik uit je post kan opmaken dat je tolerantie hebt.
En de tramadol 300 mg dagelijks is wel erg op het randje maximaal is 400mg. Daarna komt MS morfine sulfaat en andere, of zelfs off-label gebruik waar het medicijn niet voor bedoeld is maar in zeldzame gevallen alleen.
Antwoord is ja zal geen probleem hebben zolang er een arts je helpt en meekijkt. Tramadol werkt versterkend (ook je serotonine wordt meer meegegeven maar Tramadol NIET mixen met MDMA je hebt danop de temazepam dus je zal beter slapen. Werkt beide op CNS laat de drank wel kennen of op speciale gelegenheden.
2) is een dosis van 2 mg niet veels te veel om mee te beginnen? val ik dan in slaap ofzo? Of kan het wel? ik wil er echt wel een beetje spacy van worden
Wat krijg je van jou arts? En heb je nooit eerder genomen?
En de tramadol is de ook van een pillenboer of van de apotheek via je arts? Kijk uit beide zijn verslavend vond de Tramadol minder erge afkick ivm temazepam (veel erger kan zijn afhankelijk van de dosis) is een stuk moeilijker..
Maar goed Tramadol staat ook niet op bij de
Hoelang gebruik je tramadol al? En heb je de capsules mva (met vertraagde afgifte) en door de hele dag of ook zonder en hoelang gebruik je tramadol al? En xanax(alprazolam)?
Als je als eigen arts speelt neem dan eerst liever minder xanax en kijk hoe het gaat na een 1 uur of 90 minuten
Let hiermee op aub want sparen gaat er niet zomaar komen. Het werkt ook deels als anti-depressie. Er zijn veel topics bij subforum "Farmaceutische drugs " en "opiaten" en als je echt een mooie space is met mooiere kleuren, meer diepgang in muziek e.d 'raad ik je eerder LSD aan' is zoveel fijner zonder de bijwerkingen van vooral Tramadol lees ze eens na.
Mijn nederige advies en ervaring is : LSD een van de betere of 2cb of een ander mooi instap stofjes. Ben dan wel benieuwd naar je leeftijd (ongeveer) omdat trippen of spacen.
Heb dan wel nodig welke medicamenten je dagelijks neemt. We zitten op een forum over medicijnen en triptamines voorbeeld is LSD daarvan of diazepam van medicijnen. Je hebt veel meer kans op het serotinesyndroom mocht je het niet kennen Google het eens.goed. ik ben erg blij dat mensen het anoniem dúrven te vragen fijn zien en horen dat er te dat navraag wordt gewaardeerd.
Misschien weet
@Drugs Infolijn je iets meer te vertellen.
3) Kan ik de 2 mg echt niet breken, verpulveren enzovoorst?
Wees voorzichtig en start met een lage dosering. Hoger als 2-3mg zou ik niet met de temazepam.
En zonder twijfel oraal innemen waar het voor gemaakt.
Vraagje : krijg je ook zakjes die je darmen nodig hebben . Verstopping is waar je vast al iets voor hebt. Anders even vragen.
Hoop dat je hier aan hebt!
Be safe dude! Anders bel je
@Drugs Infolijn .
Greets!