Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn ervaring met MDMA en waarom gestopt.

Mijn ervaring met MDMA en waarom gestopt.

0 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ten eerste, ik had hier voldoende ervaring mee, ben nu 29j en tussen mijn 19-25j waren lsd en mdma mijn favorietjes. Mdma was echt max 2x/jaar, aangezien ik de comedown en dagen erna, het me minder en minder waard leek, voor mij was de berekening snel gemaakt 5-6u best of the best, tov zeker 3 à 4 dagen me echt depri en lusteloos voelen en bij mij begon het vaak al wanneer de piek voorbij was, de comedown en meer en meer terug ervaarde dat ik in de echte realiteit terug was. Een feestje liep af, de terugreis nr huis, van dan af aan...werd ik overwelmd door heimwee en melancholie, terug stappen nr huis, leek ik wel of er 100kg aan m'n benen hing. Eens thuis snakte ik zo hard terug, naar 6u geleden. Ik kreeg onstopbare huilbuien...en zat echt met zo'n gevoel...pffft wat doe ik hier nog. Je snapt dus wel dat ik weken, maanden ni dacht aan xtc, het lag daar, ligt daar goe.
Op een 'Acid Addiction' party in Antwerpen, ni vergelijkbaar met eender ander feestje, waar ze 3 rooms hadden mé Frenchcore, hardcore, goa acid(core), darkpsy, acidtekno en hi-tech. Mn beste ervaring gehad met de combo MDMA-LSD. De comedown en het ellendig voelen kwam ten eerste veel later, aangezien we, nadat we rond 11u richting trein gingen, mé ons 4 nog zot lekkerrr on tha way, bij ne maat gingen 'pitten'. Veel slapen kwam er ni van, eigenlijk zaten wij daar uren chill mé wa drank n chips. En zijn wij mé ons 3 dan nog, tegen 18u fzo doorgegaan, moesten groot stuk zellfde kant op. Lsd was ook volledig op zn einde aant lopen. Nu wist ik allé laat de comedown mr komen eeeee. Eens thuis, wou zo weinig mogelijk volk zien laat staan spreken, uiteindelijk mn ma ff gesproken, gezegd dak nog niks had geslapen, dus direct mn bed in...ogen waren kapotmuug, mr eer ik vast kon slapen, duurde uren. Dag erna enorm prikkelbaar, en dagen erna ook niks fut en gewoon dezelfde ellende als vorige keren. Sindsdien dit uit mn leven geband en tja is de rc zoektocht begonnen, met in volgorde 4-fa, wat ik totaal los zag v MDMA, maaar ik kreeg er lekkere bodyhigh bij, nog nooit zo lang op een drug wakker kunnen blijven, enorm praatgraag, het drinken en plassen is wel iets om in het oog te houden, net als bij mdma. Voor de rest never een slechte comedown of dinsdagdip gehad, wat dit spul mssi wel verraderlijk maakte, geen noemenswaardige directe nadelen, zeker ivm MDMA. Dus dat was mijn energy-praatgraag pilletje geworden. Ondertussen vervangen door 6APB, neigt meer nr MDMA dan amfetamine en dan 4-fma, meer richting 4-fa, mr net alles wat minder, ook wel kei lang op wakker blijven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."