Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZijn wij Belgen verdoemd????

Zijn wij Belgen verdoemd????

16 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een zwaar tekort aan medicijnen en nu begint het bij de benzo's. Ging daarnet mijn apotheker binnen waar ik gisteren 3 doosjes flunitrazepam had besteld. Was er maar 1tje en voorlopig wisten ze niet wanneer er nog geleverd en/of het nog geleverd zou worden.

No problem ik krijg elke 3 weken 6 dozen fluni's en nog andere benzo's en pijnmeds van de dokter samen met mijn vrouw. Mijn vrouw is nu naar de dokter voor toch al zeker de flunitrazepam en meerdere info te vragen. Nu heb ik haar juist aan de telefoon gehoord de dokter heeft mij 25 doosjes flunitrazepam geschreven zodat zij nu alle apotheken hier (zijn er heeeelll veel) kan afdoen en de fluni's ophalen + hij heeft voor aantal valium, tranxene, xanax etc..alles x3 geschreven voor de zekerheid alhoewel dit eigenlijk geen dokters afspraak is. Voorspeld niet veel goeds.

Zij krijgt ook elke 3 weken 2 dozen oxycontin 40 en 3 oxynorm 20mg. Nu heeft hij 6 dozen oxy en 9 dozen oxynorm OOK mee gegeven al. Hij was niet zeker zei hij terug maar toch uit veiligheid omdat hij weet al van 2 bepaalde pijnstillers dat nu ook bijna helemaal uit stock zijn. Dus toch voor zeker te zijn.

Wtf is hier aan de hand. Dan is er al sinds augustus sprake dat er hier wel eens een blackout zou kunnen gebeuren door tekort aan elektriciteit bij de leveranciers...En nu staat er ook doodleuk ineens op de rekening van de apotheek : "Weet jij wat te doen bij een nuclair ongeval???"

WTF...Voorspellen ze doomsday ofzo???

Pelgrim
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb niet alles gelezen wat je schreef, maar even een inkoppertje- ja jullie zijn verdoemd. :wink:
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#3
pelgrim zei:
Weet jij wat te doen bij een nuclair ongeval?
Klik om te vergroten...

Een jodiumpil vreten. Deze liggen in Nederland ook preventief klaar. Aangezien België 7 kerncentrales heeft lijkt me het wel relevant daar.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rayyar zei:
Heb niet alles gelezen wat je schreef, maar even een inkoppertje- ja jullie zijn verdoemd. :wink:
Klik om te vergroten...
België is echt een ander land. Het noorden is het zuiden niet volgens mij. Met alle respect.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lytje pole zei:
België is echt een ander land. Het noorden is het zuiden niet volgens mij. Met alle respect.
Klik om te vergroten...
Ter geruststelling; Nederlanders zijn ook verdoemd :tonguewink:
Vind het een prachtig land hoor. Wil graag in Wallonië wonen. Ruil het 100x voor NL in.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rayyar zei:
Ter geruststelling; Nederlanders zijn ook verdoemd :tonguewink:
Vind het een prachtig land hoor. Wil graag in Wallonië wonen. Ruil het 100x voor NL in.
Klik om te vergroten...
Mm, verdoemd. Heb ik even geen energie voor nu. :grin: Maar, ik ben ook gek op belgië. In mijn verre toekomstplannen komen echter duitsland en spanje voor. Duitsland voor de lederhosen en spanje voor de calamares.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bij deze wil ik graag een advertentie plaatsen;
Wie iemand weet die een woningruil wil doen van Wallonië naar Amsterdam, treed in contact.
Alleen graag serieuze reacties! :hearteyes:
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rayyar zei:
Bij deze wil ik graag een advertentie plaatsen;
Wie iemand weet die een woningruil wil doen van Wallonië naar Amsterdam, treed in contact.
Alleen graag serieuze reacties! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Volgens mij wel lastig om daar geld te verdienen. Naast online.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lytje pole zei:
Volgens mij wel lastig om daar geld te verdienen. Naast online.
Klik om te vergroten...
Heb een beroep wat niet van locatie afhankelijk is...
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rayyar zei:
Heb een beroep wat niet van locatie afhankelijk is...
Klik om te vergroten...
Dan is het een ander verhaal natuurlijk. Wellicht huidige woning verhuren en in wallonië een pied-à-terre?
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lytje pole zei:
Dan is het een ander verhaal natuurlijk. Wellicht huidige woning verhuren en in wallonië een pied-à-terre?
Klik om te vergroten...
Dat is ook een goed idee natuurlijk. Is ook geen haast mee hoor. Wil vooral ergens wonen met wat natuur (bos of zee). Zie mezelf zeker binnen 5 jaar 'buiten' wonen
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rayyar zei:
Dat is ook een goed idee natuurlijk. Is ook geen haast mee hoor. Wil vooral ergens wonen met wat natuur (bos of zee). Zie mezelf zeker binnen 5 jaar 'buiten' wonen
Klik om te vergroten...
Ja, ik denk dat het slim is om te behouden wat je hebt indien dat mogelijk is. Vooral als het om een speciale/gewilde locatie gaat. Mocht het ooit anders lopen dan kan je altijd relatief makkelijk terug naar nederland.

En wat een heerlijk idee, buiten wonen. Ik woon nu al best tegen de natuur aan maar alles is nog steeds crammed up. Zou het fijn vinden om op een plek te wonen waar nog veel ruimte en rust is. Ik hoop dat je plannen zich concretiseren!
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lytje pole zei:
België is echt een ander land. Het noorden is het zuiden niet volgens mij. Met alle respect.
Klik om te vergroten...
Ben een Vlaming de noorder helf dus :wink:
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#14
pelgrim zei:
Ben een Vlaming de noorder helf dus :wink:
Klik om te vergroten...
Lovely :hearteyecat::hearteyecat:^_^
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#15
pelgrim zei:
Ben een Vlaming de noorder helf dus :wink:
Klik om te vergroten...
Antwerpen is een van mijn favoriete steden.
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lytje pole zei:
Antwerpen is een van mijn favoriete steden.
Klik om te vergroten...
Ja is een top stad ikzelf ben van Oost-Vlaanderen een 40min rij afstand van Antwerpen stad :wink:
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rayyar zei:
Lovely :hearteyecat::hearteyecat:^_^
Klik om te vergroten...
Oost-Vlaanderen bepaald :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."