#1
Een zwaar tekort aan medicijnen en nu begint het bij de benzo's. Ging daarnet mijn apotheker binnen waar ik gisteren 3 doosjes flunitrazepam had besteld. Was er maar 1tje en voorlopig wisten ze niet wanneer er nog geleverd en/of het nog geleverd zou worden.
No problem ik krijg elke 3 weken 6 dozen fluni's en nog andere benzo's en pijnmeds van de dokter samen met mijn vrouw. Mijn vrouw is nu naar de dokter voor toch al zeker de flunitrazepam en meerdere info te vragen. Nu heb ik haar juist aan de telefoon gehoord de dokter heeft mij 25 doosjes flunitrazepam geschreven zodat zij nu alle apotheken hier (zijn er heeeelll veel) kan afdoen en de fluni's ophalen + hij heeft voor aantal valium, tranxene, xanax etc..alles x3 geschreven voor de zekerheid alhoewel dit eigenlijk geen dokters afspraak is. Voorspeld niet veel goeds.
Zij krijgt ook elke 3 weken 2 dozen oxycontin 40 en 3 oxynorm 20mg. Nu heeft hij 6 dozen oxy en 9 dozen oxynorm OOK mee gegeven al. Hij was niet zeker zei hij terug maar toch uit veiligheid omdat hij weet al van 2 bepaalde pijnstillers dat nu ook bijna helemaal uit stock zijn. Dus toch voor zeker te zijn.
Wtf is hier aan de hand. Dan is er al sinds augustus sprake dat er hier wel eens een blackout zou kunnen gebeuren door tekort aan elektriciteit bij de leveranciers...En nu staat er ook doodleuk ineens op de rekening van de apotheek : "Weet jij wat te doen bij een nuclair ongeval???"
WTF...Voorspellen ze doomsday ofzo???
Pelgrim
No problem ik krijg elke 3 weken 6 dozen fluni's en nog andere benzo's en pijnmeds van de dokter samen met mijn vrouw. Mijn vrouw is nu naar de dokter voor toch al zeker de flunitrazepam en meerdere info te vragen. Nu heb ik haar juist aan de telefoon gehoord de dokter heeft mij 25 doosjes flunitrazepam geschreven zodat zij nu alle apotheken hier (zijn er heeeelll veel) kan afdoen en de fluni's ophalen + hij heeft voor aantal valium, tranxene, xanax etc..alles x3 geschreven voor de zekerheid alhoewel dit eigenlijk geen dokters afspraak is. Voorspeld niet veel goeds.
Zij krijgt ook elke 3 weken 2 dozen oxycontin 40 en 3 oxynorm 20mg. Nu heeft hij 6 dozen oxy en 9 dozen oxynorm OOK mee gegeven al. Hij was niet zeker zei hij terug maar toch uit veiligheid omdat hij weet al van 2 bepaalde pijnstillers dat nu ook bijna helemaal uit stock zijn. Dus toch voor zeker te zijn.
Wtf is hier aan de hand. Dan is er al sinds augustus sprake dat er hier wel eens een blackout zou kunnen gebeuren door tekort aan elektriciteit bij de leveranciers...En nu staat er ook doodleuk ineens op de rekening van de apotheek : "Weet jij wat te doen bij een nuclair ongeval???"
WTF...Voorspellen ze doomsday ofzo???
Pelgrim