Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer XTC op festival

Eerste keer XTC op festival

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
N
NlexiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,
Komende vrijdag ga ik bij Into The Woods voor het eerst XTC op een festival gebruiken. Het wordt niet mijn eerste ervaring met XTC: aan het begin van corona heb ik dit voor het eerst op een huisfeestje gebruikt en dit daarna nog 2 keer herhaald.

Nu vraag ik mij een paar dingen af voor op een festival:
- Kan het niet te intens worden met alle lichten, muziek, sfeer waardoor ik het als vervelend ga ervaren?
- Into The Woods is een festival met veel kleine podia en ook wat kleinere, onbekendere DJ's. Zonder XTC luister ik eigenlijk nooit techno, dus misschien had ik beter naar een festival in bijvoorbeeld Ziggo Dome kunnen gaan met een wereldberoemde DJ. Of zal de x me zo meeslepen dat ik ook intens geniet van onbekende dj's op kleine stages?
- Het festival duurt van 12 tot 23. Ik ben van plan om rond 15 uur voor de eerste keer te nemen, is er dan geen risico dat ik te vroeg piek en er voor het einde klaar mee ben? Of kan ik de piek rekken door bijvoorbeeld heel rustig te beginnen en heel rustig bij te nemen?
- Ergens tussendoor zal ik ook moeten eten. Krijg je een patatje ofzo wel naar binnen?
- Is het verstandig om lolly's of iets dergelijks mee te nemen?
- Gebruikt op zo'n festival meestal echt meer dan 50% van de mensen?

Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden!
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zorg gewoon dat je voor het festival gaat. Dan zal de x vanzelf toevoegen.
Persoonlijk vind ik veel verschillende podia fijn, dan kan je variëren zodra je dat (met je drukkere lichaam) nodig hebt.
Lees je even in wat betreft lichaamsgewicht en dergelijke en zorg dat je niet bij hoeft te nemen.
Zorg dat je piekt waar je wil pieken, en geniet van de rest.

De eerste keer dat ik x nam had ik genoeg aan de ervaring op zichzelf. Nooit nagedacht over bijnemen.
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoe was het?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."