Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsclonazepam

clonazepam

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Daarnaast is het levensgevaarlijk om benzo's te combineren met alcohol. Zeker met de hoeveelheid die jij gebruikt. Lees je hier zeer goed over in en ga inderdaad zo snel mogelijk naar je arts om dit allemaal te bespreken. Het kan niet goed aflopen als je zo doorgaat.
G
Ganjasmoker1993Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dag,

Ik heb nu al 10 clonazepams (2mg) uiteraard opgebouwd met 1 per stuk, Maar het doet gewoon nihil tegen rustig worden / angstgevoelens of waarvoor ik het gebruik Rusteloze benen. (Ik loop hooguit een klein beetje uit belans, en met alcohol erbij merk ik 't dan weer wel heel erg.

Kan het zijn dat ik er gewoon totaal niet gevoelig voor ben, - en zo ja, kom ik dan ook minder snel in aanmerking met lichamelijk of geestelijke afkick als van iemand die wel voelt wat die zou moeten voelen van benzo's?

Bovendien heb ik 90 clonazepam pillen 2 mg in 8 dagen opgemaakt (vraag me niet hoe) maar hier heb ik nergens last van ondervonden

En vraag 2) Zouden minder pillen bv 55 verspreid over meerdere dagen meer kans op afkick geven dan dat je alle pillen bv 80 in een week wegpropt?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als het niks doet tegen je klachten, waarom slik je dan zo ongelofelijk veel clonazepam pillen?

Dat is niet alleen vragen om een hoge tolerantie maar ook (met wat pech) om een flinke afkick, want dat je relatief ongevoelig bent zegt niet veel, dat is natuurlijk geen één-op-één relatie.

Bespreek dit z.s.m. met je arts. Op deze manier is een benzo-verslaving allesbehalve ver weg. Sterkte.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Straks niet gaan klagen dat je “ziekte” of “klachten” verergeren he @Ganjasmoker1993 . Want je misbruikt je medicijnen ipv dat je ze gebruikt.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Bespreek dit met je arts, wij zijn geen dokters hier.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."