#1
Hoi!!
ik heb hier een vraagje voor de experts...
Sinds het begin van de zomervakantie was ik erg aan de xtc geraakt. Het bouwde op en was uiteindelijk toch een verslaving geworden en kwam tot een punt waarbij ik er 2 nam om mee te beginnen (nu weet ik extreem goed dat niet meer te doen) en wel vaak 1-2 sessies per week van ongeveer 5.
Een maand of 2 geleden had ik een redelijk slechte trip. Ik begon met 2 zoals ik toen deed maar voelde niks na 2 uurtjes, dus ging ik voor de herdosering waar ik er weer 2 nam. Ik voelde daarna nog steeds niks opmerkelijks, maar merkte wel een beetje een verslechterde visie. Door deze cyclus kwam ik uit op 6-7 pillen in zo'n 6 uur.
Steeds sneller merkte ik op dat ik lichamelijk misschien niks voelde maar dat ik wel extreem erg ging hallucineren (Ik wist dat zo hier en daar wat zien normaal was ik heb die spinnen(webben) vaak genoeg gezien haha, maar dit was extreem). Ik hallucineerde zelfs dat er allemaal jongeren rond het gebouw stonden, de politie kwam om ze op te pakken en dat iemand zelfs het alarm heeft getrokken rond 3 uur 's nachts. Ook in het begin had ik het idee dat ik nog steeds "aan het werk was" en dat er klanten in mijn kamer waren die maar niet weg wilden gaan. Een heel verhaallijn tegenover een paar invullingen die je brein maakt! Gelukkig was ik nog wel genoeg onder invloed om me er niet extreem veel zorgen over te maken. Dit heeft zich afgespeeld van echt 8 uur 's avonds tot 8 's ochtends. Achteraf was het natuurlijk erg schrikken (Ik durfde een tijdje niet meer in het donker rond het gebouw te staan
), heb het sindsdien niet meer gebruikt en heb de neiging ook niet echt gelukkig. Gek genoeg... ik haalde altijd bij dezelfde dealer (die toegevend niet de meest veilige schijnt te zijn), maar deze keer merkte wel op dat het veeel sneller afbrak (Ik kon het niet slikken zonder die smerige volle laag te krijgen
).
Dus duidelijk veel te veel en slechte xtc, maar mijn vraag is waardoor komen deze erg uitgebreide hallucinaties? Is het echt alleen dat ik er te veel had genomen of kon er iets anders in zitten?
Bedankt!
ik heb hier een vraagje voor de experts...
Sinds het begin van de zomervakantie was ik erg aan de xtc geraakt. Het bouwde op en was uiteindelijk toch een verslaving geworden en kwam tot een punt waarbij ik er 2 nam om mee te beginnen (nu weet ik extreem goed dat niet meer te doen) en wel vaak 1-2 sessies per week van ongeveer 5.
Een maand of 2 geleden had ik een redelijk slechte trip. Ik begon met 2 zoals ik toen deed maar voelde niks na 2 uurtjes, dus ging ik voor de herdosering waar ik er weer 2 nam. Ik voelde daarna nog steeds niks opmerkelijks, maar merkte wel een beetje een verslechterde visie. Door deze cyclus kwam ik uit op 6-7 pillen in zo'n 6 uur.
Steeds sneller merkte ik op dat ik lichamelijk misschien niks voelde maar dat ik wel extreem erg ging hallucineren (Ik wist dat zo hier en daar wat zien normaal was ik heb die spinnen(webben) vaak genoeg gezien haha, maar dit was extreem). Ik hallucineerde zelfs dat er allemaal jongeren rond het gebouw stonden, de politie kwam om ze op te pakken en dat iemand zelfs het alarm heeft getrokken rond 3 uur 's nachts. Ook in het begin had ik het idee dat ik nog steeds "aan het werk was" en dat er klanten in mijn kamer waren die maar niet weg wilden gaan. Een heel verhaallijn tegenover een paar invullingen die je brein maakt! Gelukkig was ik nog wel genoeg onder invloed om me er niet extreem veel zorgen over te maken. Dit heeft zich afgespeeld van echt 8 uur 's avonds tot 8 's ochtends. Achteraf was het natuurlijk erg schrikken (Ik durfde een tijdje niet meer in het donker rond het gebouw te staan
Dus duidelijk veel te veel en slechte xtc, maar mijn vraag is waardoor komen deze erg uitgebreide hallucinaties? Is het echt alleen dat ik er te veel had genomen of kon er iets anders in zitten?
Bedankt!