Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHallucinaties door erg hoge hoeveelheid xtc

Hallucinaties door erg hoge hoeveelheid xtc

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
G
GrolsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi!!
ik heb hier een vraagje voor de experts...
Sinds het begin van de zomervakantie was ik erg aan de xtc geraakt. Het bouwde op en was uiteindelijk toch een verslaving geworden en kwam tot een punt waarbij ik er 2 nam om mee te beginnen (nu weet ik extreem goed dat niet meer te doen) en wel vaak 1-2 sessies per week van ongeveer 5.
Een maand of 2 geleden had ik een redelijk slechte trip. Ik begon met 2 zoals ik toen deed maar voelde niks na 2 uurtjes, dus ging ik voor de herdosering waar ik er weer 2 nam. Ik voelde daarna nog steeds niks opmerkelijks, maar merkte wel een beetje een verslechterde visie. Door deze cyclus kwam ik uit op 6-7 pillen in zo'n 6 uur.
Steeds sneller merkte ik op dat ik lichamelijk misschien niks voelde maar dat ik wel extreem erg ging hallucineren (Ik wist dat zo hier en daar wat zien normaal was ik heb die spinnen(webben) vaak genoeg gezien haha, maar dit was extreem). Ik hallucineerde zelfs dat er allemaal jongeren rond het gebouw stonden, de politie kwam om ze op te pakken en dat iemand zelfs het alarm heeft getrokken rond 3 uur 's nachts. Ook in het begin had ik het idee dat ik nog steeds "aan het werk was" en dat er klanten in mijn kamer waren die maar niet weg wilden gaan. Een heel verhaallijn tegenover een paar invullingen die je brein maakt! Gelukkig was ik nog wel genoeg onder invloed om me er niet extreem veel zorgen over te maken. Dit heeft zich afgespeeld van echt 8 uur 's avonds tot 8 's ochtends. Achteraf was het natuurlijk erg schrikken (Ik durfde een tijdje niet meer in het donker rond het gebouw te staan :sweatsmile:), heb het sindsdien niet meer gebruikt en heb de neiging ook niet echt gelukkig. Gek genoeg... ik haalde altijd bij dezelfde dealer (die toegevend niet de meest veilige schijnt te zijn), maar deze keer merkte wel op dat het veeel sneller afbrak (Ik kon het niet slikken zonder die smerige volle laag te krijgen:sweat:).

Dus duidelijk veel te veel en slechte xtc, maar mijn vraag is waardoor komen deze erg uitgebreide hallucinaties? Is het echt alleen dat ik er te veel had genomen of kon er iets anders in zitten?

Bedankt!
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat is moeilijk te zeggen waardoor het kwam.
Ik denk vooral omdat je heel veel xtc hebt gebruikt in korte tijd das nooit goed voor je hersentjes 😵
We mogen hier niet praten over de kwaliteit van drugs maar t kan zijn dat er iets verkeerds in zat. Maar denk vooral dat je teveel gebruikte.
Goed dat je al tijdje geen xtc hebt gebruikt houden zo!
G
GrolsLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Zeemeerman zei:
Dat is moeilijk te zeggen waardoor het kwam.
Ik denk vooral omdat je heel veel xtc hebt gebruikt in korte tijd das nooit goed voor je hersentjes 😵
We mogen hier niet praten over de kwaliteit van drugs maar t kan zijn dat er iets verkeerds in zat. Maar denk vooral dat je teveel gebruikte.
Goed dat je al tijdje geen xtc hebt gebruikt houden zo!
Klik om te vergroten...
Ah, ja ik las inderdaad ook over MDA in MDMA wat na een bepaalde grens je meer laat hallucineren. Dat zal het waarschijnlijk wel zijn.
Bedankt! Ik zal zeker wat beter voor m’n hersenen zorgen 😉
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#4
zoiets heb ik ook gehad. had wat mdma genomen, eerste dosis vd week, en een grapjas/ kennis/ idioot die ik al langer kende, een sterk datura extract door mijn colaatje gedruppeld.
Ik wist dat hij dit soort geintjes wel vaker deed, maar had het niet bij mij verwacht. ik merkte Het meteen aan de zweer en de smaak vd cola dat er iets niet pluis was. meteeen naar huis gelopen.
Situatie/ scenario meegemaakt. bizar.
de politie moest mij hebben, de straat was afgezet, ik werd opgeroepen met een magafoon enz. en het vervelende, alles ervoer ik als de realiteit. zeker 12 uur verstopt gezeten in een keukenkast. waar ik de volgende dag compleet gebroken wakker werd. 2 weken van het padje geweest, met ongelijfelijke stuiters van pupillen. die na 10 dagen nog niet weg waren, en ik een flesje van de oogarts heb gescoort om mijn pupillen terug normaal te krijgen.

Maar kan idd zijn in jouw situatie, dat er MDA inzat. MDA ook wel eens gedaan , samen met wat MDMA, is wel leuk als je de verhouding goed houdt.
zag ik ook overal mensen , normaliter niet brildragend, met een bril op , Schimmen in mijn ooghoeken, donkere clubs en cafe's konden nog wel eens zorgen voor negatieve issues. beetje in het licht blijven dan was het wel leuik.
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#5
6-7 pillen op een avond is natuurlijk veel te veel en dan ga je flink van hallucineren.
Als je wilt weten wat er in je pillen zitten dan moet je ze laten testen bij een test service.
MDA is een metaboliet van MDMA en volgens mij is dat ook de reden dat je gaat hallucineren op hoge dosis MDMA
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ben ook bekend met hallucineren op mdma of mda, is echt heel anders dan psychedelica en veel intenser. Je ziet letterlijk dingen die er niet zijn echt bizarre ervaringen daar van opgedaan
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#7
denk dat je gewoon in korte tijd te veel op hebt gehad. Ook als je maar pillen blijft bijnemen ga je alleen maar wous zonder fijn gevoel.
Halicunaties heb ik ook gehad vroegah.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."