Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLorazepam en Tramadol

Lorazepam en Tramadol

15 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
P
Plato071Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo, ik ben relatief nieuw met het gebruik van medische drugs ik gebruik wel af en toe 3x37.5 MG tramadol 2keer per week ongeveer en krijg dan een subtiele lekkere bodyhigh, ik heb gister ook een stripje lorazepam 1mg gehaald, kan ik deze 2 combineren? Excuseer me als dit een domme vraag is
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
2x per week Tramadol is link. Ivm verslaving en gewenning.
Tramadol is voor zo ver ik weet met zo goed als NIETS te combineren.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
@De Dunne
Inderdaad, Tramadol is alleen veilig te combineren met cafeine en wiet. Bij de drug combo card staat zelfs een rood kruis bij benzo's in combinatie met tramadol. Absoluut niet combineren dus.

bron:
http://wiki.tripsit.me/wiki/Drug_combinations

2 keer per week valt overigens onder 'regelmatig', en niet onder 'af en toe'.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tramadol heeft toch ook weinig recreatieve waarde?
Ook geeft het dacht ik vrij snel gewenning, vast ook al bij 2x per week.
Idd is 2x per week niet af en toe. Net als dat bv wekelijks speed nemen niet af en toe is maar regelmatig. Bij regelmaat ontstaat snel gewenning en verslaving.
P
Plato071Lid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Tramadol heeft toch ook weinig recreatieve waarde?
Ook geeft het dacht ik vrij snel gewenning, vast ook al bij 2x per week.
Idd is 2x per week niet af en toe. Net als dat bv wekelijks speed nemen niet af en toe is maar regelmatig. Bij regelmaat ontstaat snel gewenning en verslaving.
Klik om te vergroten...
Hiervoor zar ik aan de bruin dus ben toch een stapje vooruit gegaan hahaha, tramadol is wel lekker chill voor mij vind ik, is lorazepam wel goed recreatief? Zit aan 3 a 2mg te denken aangezien ik niet heel zwaar ben maar wel altijd wat nodig heb
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Voor mij niet, benzo's moet je van houden. Tramadol en opioiden (bruin) moet ik ook al niet.

Tramadol of Lorazepam is wel een stuk beter dan die hero, goed dat je daar vanaf bent! Zolang je die maar niet combineert dus.
P
Plato071Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ah oke, lorazepam heeft beetje de zelfde effect als Xanax (alprazolam) denk ik
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
@Plato071
Benzo's oftewel pammetjes zijn allemaal ongeveer van hetzelfde, de een werkt wat beter tegen angst, de ander wat beter tegen onrust, weer een ander is een betere inslaper. En de halfwaardetijd verschilt nogal (hoe lang het werkt).

Wat ze gemeen hebben is dat ze je gevoelens dempen, en daar hou ik dus niet van. En ze geven vaak wat euforie, maar die haal ik wel uit andere drugs.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#9
NIET DOEN!
Gevaarlijk, combineer Tramadol met geen een ander middel!
Dat is gewoon het beste.
P
Plato071Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat weer ik ook geen alcol ofzo .allem met wiet is het ook een stuk vaker vind tramadol of hydrocodon fijn, maar lorazepam zal ald xanax moeten werken? Merkte er weinig.van gister 3.5mg lorazepam erin gepropt en niks merkte ik
P
Plato071Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Gister 2mg lorazepam ingenomen, voelde niks miss maar iets meer proberen? Of Bijvoorbeeld in een fles moutian dew oplossen net als ik bij xanax deed
M
Mr. BrosnanLid
01-01-2024, 00:00
#12
acht.zes zei:
@De Dunne
Inderdaad, Tramadol is alleen veilig te combineren met cafeine en wiet. Bij de drug combo card staat zelfs een rood kruis bij benzo's in combinatie met tramadol. Absoluut niet combineren dus.

bron:
http://wiki.tripsit.me/wiki/Drug_combinations

2 keer per week valt overigens onder 'regelmatig', en niet onder 'af en toe'.
Klik om te vergroten...
Deze ga ik zeker bewaren! Goede tip
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Plato071 zei:
Gister 2mg lorazepam ingenomen, voelde niks miss maar iets meer proberen? Of Bijvoorbeeld in een fles moutian dew oplossen net als ik bij xanax deed
Klik om te vergroten...
Gevalletje tolerantie denk ik...
P
Plato071Lid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Gevalletje tolerantie denk ik...
Klik om te vergroten...
Hmm idk, van 40mgtemazepam ben ik wel koekoek ook met 2mg xanax maar lorazepam doet niet zo veel heb nog wel tranxene 5mg idk wat ik met dat kan ik probeer benzos te gebruiken om minder tramadol te doen, zodat die ene paar keer tramadol ook chiller is
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Plato071 zei:
Hmm idk, van 40mgtemazepam ben ik wel koekoek ook met 2mg xanax maar lorazepam doet niet zo veel heb nog wel tranxene 5mg idk wat ik met dat kan ik probeer benzos te gebruiken om minder tramadol te doen, zodat die ene paar keer tramadol ook chiller is
Klik om te vergroten...
Tolerantie dus
P
Plato071Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Heeft promethaziene syrop ook een recreatievw waarde zonder codiene, of moet je ze allbij mixen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."