Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVervuilde pillen? En lego blokjes

Vervuilde pillen? En lego blokjes

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
Andy199801Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi!

Misschien een stomme vraag, maar ik vroeg me af of er veel vervuilde pillen nu rond gaan en merk je dat zelf snel als een pil vervuild is?
Ik heb m’n pillen vorige week laten testen alleen krijg ik helaas pas in januari de uitslag van het lab (het zijn groene lego blokjes en er is gezegd 225mg), heeft iemand daar ervaring mee?

Gr andy
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kunnen wij helemaal niets mee. Dat wordt afwachten. Speculeren mag hier ook niet.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
In NL is een groot percentage pillen zeker en vast gewoon puur MDMA. Dat die van jou uitsluiten MDMA zijn kunnen we niet zeggen. Er gaan sowieso altijd vervuilde pillen rond. Druk of logo maakt geen onderscheid. Word afwachten op het resultaat of volgend jaar beter voorbereid zijn op de feestdagen.
S
StofkopLid
01-01-2024, 00:00
#4
Andy199801 zei:
Hi!

Misschien een stomme vraag, maar ik vroeg me af of er veel vervuilde pillen nu rond gaan en merk je dat zelf snel als een pil vervuild is?
Ik heb m’n pillen vorige week laten testen alleen krijg ik helaas pas in januari de uitslag van het lab (het zijn groene lego blokjes en er is gezegd 225mg), heeft iemand daar ervaring mee?

Gr andy
Klik om te vergroten...

Als iemand deze Xtc pil tegen komt, moet je deze overslaan! Uiteraard is de werking bij iedereen anders, maar toen ik deze slikte had ik het 1,5 uur gewacht nam ik er een nieuwe bij. Na 2 uur voelde ik wel wat maar eigenlijk niks en ik werd echt heel slaperig en moe. Sla deze pillen over

D.K ( Donkey Kong) oranje pillen
Zijn klein met breuk lijn.
d
df^Lid
01-01-2024, 00:00
#5
1x gehad bij een mybrand pil niet laten testen
had ze wel vaker gehad gaan veel rond in verschillende kleuren
maar deze klapte echt raar in
minder vaag en love maar meer dan bij speed en meer energy dan speed
bleek het 4fa te zijn en als je dan m bent gewend en verwacht denk je wel effe wtf :tearsofjoy: :tearsofjoy:
maar was echt lekker spul
helaas kan ik er niet meer aan komen

meestal is het wel m maar als het wel een vervuilde pil is
kan er de gekste shit inzitten
hoorde ook een keer weet niet of het waar is dat er heroïne in zat
2cb krijg je ook vaak als xtc
verschillende drugs door elkaar zodat je zo hard mogelijk gaat
wat ook veel gebeurt zelf gezien dat mensen
op hun kamer ze zelf makte en er speed bij deden

dus het beste is wel late testen
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
d&f zei:
wat ook veel gebeurt zelf gezien dat mensen
op hun kamer ze zelf makte en er speed bij dede
Klik om te vergroten...

In de laatste 10 jaar bevatte nog geen 1% van de geteste pillen speed... of heb je het over jaar 1994 waar een happy hardcore junk met zen eigen pressie drukt voor zijn hakkebroeders?
d
df^Lid
01-01-2024, 00:00
#7
maat geloof me met eigen ogen gezien het is dat het hier niet mag anders was ik erheen gegaan en had ik er een paar naar je op gestuurd en zal wel bijna niet meer gebeuren maar hier zelf gezien doet die voor hobby en dat die alles in 1 x kan nemen terwel je kan ook een cap vullen en hij maakt ook zelf vodka en truffels of pados weet niet welke van de 2 echt alles wat die maar kan bedenken maakt die :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
d
df^Lid
01-01-2024, 00:00
#8
PsyTekz zei:
In de laatste 10 jaar bevatte nog geen 1% van de geteste pillen speed... of heb je het over jaar 1994 waar een happy hardcore junk met zen eigen pressie drukt voor zijn hakkebroeders?
Klik om te vergroten...
d
df^Lid
01-01-2024, 00:00
#9
en nog iemand zegt dat hij ze zelf maakt die heb ik niet zelf gezien
maar de meeste mensen die ik ken zijn echt zo gek als een deur van oude gabbers tot oude echte krakers
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#10
d&f zei:
2cb krijg je ook vaak als xtc
Klik om te vergroten...
Gelukkig nooit meegemaakt, maar beter dit dan andersom hahah. Sta je raar te kijken ineens op je technofeestje

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."