#1
Dag mensen,
Ik heb te kampen gehad met een jarenlange cocaïne (freebase), heroine en benzo (xanax) verslaving.
Nu ben ik nog steeds in een ontwenningskliniek en ben reeds 2 maand clean.
Ik krijg een onderhoudsdosis methadone, 50 mg, maar ik geraak niet uit mijn depressie.
De psychiater heeft me vandaag gabapentine voorgeschreven maar ik lees hier en daar dat depressie een gekende bijwerking vd gabapentine is.
Zijn er mensen met ervaring met gaba en depressie?
Ik heb nogal mijn twijfels.. Ik zou ni graag nog meer depressief worden dan ik al ben.
Ik weet dat wanneer de depressie gaat aanhouden na mijn ontslag hier in de kliniek het een kwestie van tijd is eer ik ga hervallen en dat wil ik ten aller tijde vermijden. Ik wil voor eens en voorgoed dat de coke en hero-DUIVEL wordt verbannen in me leven(schade genoeg aangericht en tevens mijn 5e opname).
Nu, ik moet zeggen dat ik ook 25jaar cannabis heb gebruikt... Soms misbruikt, dat geef ik toe maar kan dit redelijk controleren.
Ik dacht bij mezelf... Mss best dat ik terug thc gebruik met mate.. Zou me enorm helpen de depressie tegen te gaan en uit ervaring weet ik dat ik nee kan zeggen tegen coke en hero als ik canna gebruik.
Ideaal is het niet omwille vd verkeerswetgeving,i know but ya...
Depri blijven is herval... Thats for sure.. En of gabapentine me uit de depressie gaat helpen is een heeel grooote vraag.
Reacties lieve mensen pls?
Ik heb te kampen gehad met een jarenlange cocaïne (freebase), heroine en benzo (xanax) verslaving.
Nu ben ik nog steeds in een ontwenningskliniek en ben reeds 2 maand clean.
Ik krijg een onderhoudsdosis methadone, 50 mg, maar ik geraak niet uit mijn depressie.
De psychiater heeft me vandaag gabapentine voorgeschreven maar ik lees hier en daar dat depressie een gekende bijwerking vd gabapentine is.
Zijn er mensen met ervaring met gaba en depressie?
Ik heb nogal mijn twijfels.. Ik zou ni graag nog meer depressief worden dan ik al ben.
Ik weet dat wanneer de depressie gaat aanhouden na mijn ontslag hier in de kliniek het een kwestie van tijd is eer ik ga hervallen en dat wil ik ten aller tijde vermijden. Ik wil voor eens en voorgoed dat de coke en hero-DUIVEL wordt verbannen in me leven(schade genoeg aangericht en tevens mijn 5e opname).
Nu, ik moet zeggen dat ik ook 25jaar cannabis heb gebruikt... Soms misbruikt, dat geef ik toe maar kan dit redelijk controleren.
Ik dacht bij mezelf... Mss best dat ik terug thc gebruik met mate.. Zou me enorm helpen de depressie tegen te gaan en uit ervaring weet ik dat ik nee kan zeggen tegen coke en hero als ik canna gebruik.
Ideaal is het niet omwille vd verkeerswetgeving,i know but ya...
Depri blijven is herval... Thats for sure.. En of gabapentine me uit de depressie gaat helpen is een heeel grooote vraag.
Reacties lieve mensen pls?