Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc gebruik

Xtc gebruik

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Realiseer me nu dat het al 2,5 jaar geleden is sinds ik laatst een pilletje nam.

Helaas was het dan nog eens een slecht ook.
S
Sher_xLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lemmy zei:
Realiseer me nu dat het al 2,5 jaar geleden is sinds ik laatst een pilletje nam.

Helaas was het dan nog eens een slecht ook.
Klik om te vergroten...
Vertel??
N
Nederland15Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb een korte vraag, ik ga over 3 weken weer na een festival ik heb 2 keer op een festival xtc gebruikt met een mdma gehalte van 280 mg per pil. Ik wou 2 pillen proberen over de hele dag maar is dat verstandig of zonde van de effecten?
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ze zo sterk zijn is 2 best veel denk ik.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lees dit eens goed door:

Handboek - MDMA/XTC: handleiding

Op het forum worden regelmatig vragen gesteld door mensen die kennis willen maken met deze drug. Naast de topics met focus op slechts de risico's van MDMA en de topic met veel achtergrondinformatie, miste ik toch een algemene handleiding (voor beginners). Daarom heb ik deze zelf maar geschreven...
drugsforum.nl drugsforum.nl

280mg is al veel te veel, laat staan het dubbele. Dat is echt niet verstandig. Qua effect ga je alleen maar veel harder en voel je je waarschijnlijk juist niet beter. Xtc heeft ook gewoon een korte werkingsduur en dat verleng je niet door 2 pillen te nemen. En het richt veel meer schade aan. Bij xtc is less=more echt wel het motto om het juist leuk te houden.
N
Nederland15Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ChefCurry zei:
Als ze zo sterk zijn is 2 best veel denk ik.
Klik om te vergroten...
Nee daarom vroeg ik het me ook af, heb nooit eigenlijk lager gehad, onbewust maar daarom vroeg ik het me ook af, meestal deed ik het begin van de avond en vond het dan zonde om eigenlijk eerst heel wazig te zijn en dan pas tegen het einde er lekker in te zitten. Maar bedankt iedergeval!πŸ‘πŸ˜„
N
Nederland15Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Perenijsje zei:
Lees dit eens goed door:

Handboek - MDMA/XTC: handleiding

Op het forum worden regelmatig vragen gesteld door mensen die kennis willen maken met deze drug. Naast de topics met focus op slechts de risico's van MDMA en de topic met veel achtergrondinformatie, miste ik toch een algemene handleiding (voor beginners). Daarom heb ik deze zelf maar geschreven...
drugsforum.nl drugsforum.nl

280mg is al veel te veel, laat staan het dubbele. Dat is echt niet verstandig. Qua effect ga je alleen maar veel harder en voel je je waarschijnlijk juist niet beter. Xtc heeft ook gewoon een korte werkingsduur en dat verleng je niet door 2 pillen te nemen. En het richt veel meer schade aan. Bij xtc is less=more echt wel het motto om het juist leuk te houden.
Klik om te vergroten...
Oke dankjewel voor de tip want ik zie met regelmaat andere doseringen en vroeg me af of dit echt heel veel is of de juist basic zijn en dat eigenlijk de normale hoeveelheid is πŸ™‚πŸ‘
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nederland15 zei:
Oke dankjewel voor de tip want ik zie met regelmaat andere doseringen en vroeg me af of dit echt heel veel is of de juist basic zijn en dat eigenlijk de normale hoeveelheid is πŸ™‚πŸ‘
Klik om te vergroten...

Dit is echt heel veel dus.
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nederland15 zei:
Nee daarom vroeg ik het me ook af, heb nooit eigenlijk lager gehad, onbewust maar daarom vroeg ik het me ook af, meestal deed ik het begin van de avond en vond het dan zonde om eigenlijk eerst heel wazig te zijn en dan pas tegen het einde er lekker in te zitten. Maar bedankt iedergeval!πŸ‘πŸ˜„
Klik om te vergroten...
Ja man anders ga je alleen maar hard joh. Dat is echt niet leuk meer. Gewoon 1 goede dosis is het beste met X.
N
Nederland15Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ChefCurry zei:
Ja man anders ga je alleen maar hard joh. Dat is echt niet leuk meer. Gewoon 1 goede dosis is het beste met X.
Klik om te vergroten...
Nee helemaal goed neem hem voortaan eerderπŸ™‚

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."