Bedankt voor de reacties! De allereerste keer dat ik oxycodon gebruikte was het een dosis van 5mg, gewoon om even de wateren te testen. Dat gaf me heel even een warme buzz, maar dat was het wel. Een paar uur later nam ik 20mg bij en dat merkte ik wel heel goed. Twee dagen erna merkte ik echter maar heel weinig van exact dezelfde dosis, dus had ik het verhoogd naar 50mg (maar dat was verspreid over heel de dag, niet kort na elkaar of 1x). Daar werd ik misselijk van, dus toen ben ik een paar dagen gestopt (had de overige 3 pillen van 5mg wel opgemaakt, maar daar voelde ik dus niks van, zoals verwacht). Gister heb ik dus de pillen met langzame afgifte geprobeerd, 30mg ongecrusht. Daar voelde ik nog minder van dan van de 5mg de allereerste keer, dus toen heb ik 4x die avond 10mg snelle afgifte erbij gesnoven, wat het meest effectief was tot nu toe. Ik denk dat die langzame afgifte-pillen geholpen hebben met het vormen van een soort van basis of zo? Zodat de capsules sneller inkickten? Die 10mg erbij was alleen wel onnodig, want daar werd ik niet meer high van, alleen maar misselijk.
Raar dat je al een buzz kreeg van 5mg.
Tolerantie is snel opgebouwd als je bv. 2-3x per dag neemt.
Ik gebruikte Oxycodone Sandoz 80mg. Heb nooit me pillen gecrushed en gesnoven.
Heb ze altijd oraal genomen en dan kon ik een 10-12 uur verder.
De retard versie zal een mindere high geven dan die zonder retard. Omdat je dan een boost krijgt zei de dokter tegen me.
Die misselijkheid word je gewend achter een paar keer te nemen maar dan ben je al verslaafd.
Let je wel op met dit want voor je het weet ben je vertrokken en je zal zeggen van: oh ik kan wel een weekje zonder en als je de 1ste of 2e dag al niks meer neemt dan zal je weer moeten nemen en dan zal je realiseren van oh shit ik ben verslaafd en wat nu. Hoe moet ik er in godsnaam vanaf?
Ik zou dit links laten want ik gebruikte het af en toe eens wat bijna dagelijks werd tot het dagelijks was.
Imo moet niemand Oxycodone gebruiken tenzij je terminaal ziek bent, chronische ziektes en ernstige pijnklachten waar alleen morfineachtige pijnstillers kunnen helpen, anders heb je geen reden om te gebruiken.