Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOxycodon 10mg verlengde afgifte

Oxycodon 10mg verlengde afgifte

13 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je moet de pillen breken en dan doorslikken met drinken. Je krijgt super veel jeuk en gaat nodden. Wel even suprimal nemen van te voren om eventuele misselijkheid tegen te gaan.

10/15mg zal genoeg zijn voor iemand zonder tolerantie om high te worden.

Wel uitkijken, is super verslavend en de afkick is hetzelfde als heroine.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb het wel es gedaan. Ik had ze eigenlijk voor een hernia.
10 mg is meer dan genoeg om te chillen. Verkruimel ze en gooi ze in een glas drinken. Ik heb wel es 15 mg gehad en werd toen misselijk.

Het kan wel zijn dat je lucide dromen krijgt als je dit savonds neemt.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi, heeft iemand van jullie ervaring met het recreatief gebruik van oxycodonpillen met verlengde afgifte? Zo ja, hoe hebben jullie dat ervaren?
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou 20mg nemen, 15mg gaat niet echt iets doen.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#5
transformated zei:
Ik zou 20mg nemen, 15mg gaat niet echt iets doen.
Klik om te vergroten...
Toen ik het voor het eerst nam had ik aan 15mg genoeg, zo is iedereen anders natuurlijk :P
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#6
MDMAZING zei:
Toen ik het voor het eerst nam had ik aan 15mg genoeg, zo is iedereen anders natuurlijk :P
Klik om te vergroten...
15mg ga je zeker voelen maar zelf in het begin dat ik oxy nam, vond ik dat 15mg qua effect niet veel gaf.
20mg gaf het nodige effect. M'n eerste keer had ik 40mg gedaan maar dan was ik misselijk, kon zelf niet rechtstaan omdat ik zo slecht werd maar als ik neerlag wat een gevoel.
Zo zalig dat je voelt, niet normaal maar giftig.
Ben ik blij dat ik clean ervan ben.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#7
transformated zei:
15mg ga je zeker voelen maar zelf in het begin dat ik oxy nam, vond ik dat 15mg qua effect niet veel gaf.
20mg gaf het nodige effect. M'n eerste keer had ik 40mg gedaan maar dan was ik misselijk, kon zelf niet rechtstaan omdat ik zo slecht werd maar als ik neerlag wat een gevoel.
Zo zalig dat je voelt, niet normaal maar giftig.
Ben ik blij dat ik clean ervan ben.
Klik om te vergroten...
Veels te verslavend. na 2 keer gebruikt te hebben kreeg ik al cravings.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#8
MDMAZING zei:
Veels te verslavend. na 2 keer gebruikt te hebben kreeg ik al cravings.
Klik om te vergroten...
Ja idd veel te verslavend.
Heb het zolang gebruikt en iedere keer als ik clean was en ik herviel, dan nam ik het dubbele van wat ik normaal gezien nam.
De laatste keer zat ik aan 600-700mg + hoge dosis benzo's. Die cold turkey was wel het ergste wat ik ooit heb meegemaakt. Ik snij nog liever een vinger af dan dat ik het weer opnieuw moet doen.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#9
transformated zei:
Ja idd veel te verslavend.
Heb het zolang gebruikt en iedere keer als ik clean was en ik herviel, dan nam ik het dubbele van wat ik normaal gezien nam.
De laatste keer zat ik aan 600-700mg + hoge dosis benzo's. Die cold turkey was wel het ergste wat ik ooit heb meegemaakt. Ik snij nog liever een vinger af dan dat ik het weer opnieuw moet doen.
Klik om te vergroten...
Ja oxycodon tolerantie komt volgens mij meteen. Na een paar keer kan je al 50+mg ofzo nemen om iets te voelen. Hoe vaak nam jij totdat je afkickverschijnselen kreeg?
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#10
MDMAZING zei:
Ja oxycodon tolerantie komt volgens mij meteen. Na een paar keer kan je al 50+mg ofzo nemen om iets te voelen. Hoe vaak nam jij totdat je afkickverschijnselen kreeg?
Klik om te vergroten...
Ja tolerantie kan rap opgebouwd zijn als je iedere dag neemt.
Wel ik nam 2x per dag. Me dosis om normaal te zijn was 160mg s'ochtends en s'avonds en dat deed ik als ik ging werken, zo was ik normaal en niet high.
Maar als ik thuiskwam dan slikte ik een 4-5 pillen van 80mg + 10mg lormetazepam en wat diazepam. Dus eigenlijk 3x per dag maar 2x per dag is genoeg.

S'ochtends om 7u nam ik me 160mg en s'avonds om 18u nam ik 160mg. Zo heb ik geen afkickverschijnselen.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bedankt voor de reacties! De allereerste keer dat ik oxycodon gebruikte was het een dosis van 5mg, gewoon om even de wateren te testen. Dat gaf me heel even een warme buzz, maar dat was het wel. Een paar uur later nam ik 20mg bij en dat merkte ik wel heel goed. Twee dagen erna merkte ik echter maar heel weinig van exact dezelfde dosis, dus had ik het verhoogd naar 50mg (maar dat was verspreid over heel de dag, niet kort na elkaar of 1x). Daar werd ik misselijk van, dus toen ben ik een paar dagen gestopt (had de overige 3 pillen van 5mg wel opgemaakt, maar daar voelde ik dus niks van, zoals verwacht). Gister heb ik dus de pillen met langzame afgifte geprobeerd, 30mg ongecrusht. Daar voelde ik nog minder van dan van de 5mg de allereerste keer, dus toen heb ik 4x die avond 10mg snelle afgifte erbij gesnoven, wat het meest effectief was tot nu toe. Ik denk dat die langzame afgifte-pillen geholpen hebben met het vormen van een soort van basis of zo? Zodat de capsules sneller inkickten? Die 10mg erbij was alleen wel onnodig, want daar werd ik niet meer high van, alleen maar misselijk.

Side note: ik ben me volledig bewust van de risico's die oxycodongebruik met zich meedraagt en na vandaag ga ik ook voor minstens 3 weken stoppen voor m'n eigen bestwil. Het is te leuk.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Salvia zei:
Bedankt voor de reacties! De allereerste keer dat ik oxycodon gebruikte was het een dosis van 5mg, gewoon om even de wateren te testen. Dat gaf me heel even een warme buzz, maar dat was het wel. Een paar uur later nam ik 20mg bij en dat merkte ik wel heel goed. Twee dagen erna merkte ik echter maar heel weinig van exact dezelfde dosis, dus had ik het verhoogd naar 50mg (maar dat was verspreid over heel de dag, niet kort na elkaar of 1x). Daar werd ik misselijk van, dus toen ben ik een paar dagen gestopt (had de overige 3 pillen van 5mg wel opgemaakt, maar daar voelde ik dus niks van, zoals verwacht). Gister heb ik dus de pillen met langzame afgifte geprobeerd, 30mg ongecrusht. Daar voelde ik nog minder van dan van de 5mg de allereerste keer, dus toen heb ik 4x die avond 10mg snelle afgifte erbij gesnoven, wat het meest effectief was tot nu toe. Ik denk dat die langzame afgifte-pillen geholpen hebben met het vormen van een soort van basis of zo? Zodat de capsules sneller inkickten? Die 10mg erbij was alleen wel onnodig, want daar werd ik niet meer high van, alleen maar misselijk.
Klik om te vergroten...
Raar dat je al een buzz kreeg van 5mg.
Tolerantie is snel opgebouwd als je bv. 2-3x per dag neemt.
Ik gebruikte Oxycodone Sandoz 80mg. Heb nooit me pillen gecrushed en gesnoven.
Heb ze altijd oraal genomen en dan kon ik een 10-12 uur verder.
De retard versie zal een mindere high geven dan die zonder retard. Omdat je dan een boost krijgt zei de dokter tegen me.
Die misselijkheid word je gewend achter een paar keer te nemen maar dan ben je al verslaafd.
Let je wel op met dit want voor je het weet ben je vertrokken en je zal zeggen van: oh ik kan wel een weekje zonder en als je de 1ste of 2e dag al niks meer neemt dan zal je weer moeten nemen en dan zal je realiseren van oh shit ik ben verslaafd en wat nu. Hoe moet ik er in godsnaam vanaf?
Ik zou dit links laten want ik gebruikte het af en toe eens wat bijna dagelijks werd tot het dagelijks was.
Imo moet niemand Oxycodone gebruiken tenzij je terminaal ziek bent, chronische ziektes en ernstige pijnklachten waar alleen morfineachtige pijnstillers kunnen helpen, anders heb je geen reden om te gebruiken.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja daar zit wat in. Hieraan verslaafd raken, dat is het echt niet waard. Ik heb het ook al een hele tijd niet meer in huis.

Pas trouwens wel op Salvia, je weet dat je hiermee niet mag combineren? Want ik zag toevallig in een ander topic dat je tramadol had gebruikt? Dat mag je ook nergens mee combineren. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#14
Natozlato zei:
Ja daar zit wat in. Hieraan verslaafd raken, dat is het echt niet waard. Ik heb het ook al een hele tijd niet meer in huis.

Pas trouwens wel op Salvia, je weet dat je hiermee niet mag combineren? Want ik zag toevallig in een ander topic dat je tramadol had gebruikt? Dat mag je ook nergens mee combineren. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Klik om te vergroten...
Yes, ben ik absoluut van op de hoogte! Ik gebruik sowieso niets anders met tramadol erbij. Oxycodon heb ik wel met wiet/hasj gecombineerd, maar andere dingen in de mix gooien was ik niet van plan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."