Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc waar ook 6-eapb inzit… ervaring of beter weggooien?

Xtc waar ook 6-eapb inzit… ervaring of beter weggooien?

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
P
PepernootjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,

Ik had een tijdje terug xtc gehaald, maar na testen bleek er naast Mdma een onbekende hoeveelheid 6-eapb in te zitten.

Zijn er mensen die deze combinatie kennen? Of kan ik beter mijn verlies nemen en ze niet gebruiken.

Ik combineer eigenlijk normaal gesproken bijna niet. Alleen enkele keer de combi 3-mmc en xtc en de combi speed en xtc.

Met benzo sws geen ervaring.
Ik denk dat ik ergens mijn eigen vraag al wel heb beantwoord, maar ik was nog wel nieuwsgierig of er wel iemand is die deze combi kent.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pepernootje zei:
Hoi,

Ik had een tijdje terug xtc gehaald, maar na testen bleek er naast Mdma een onbekende hoeveelheid 6-eapb in te zitten.
Klik om te vergroten...
Het probleem is wel een beetje dat het een onbekende hoeveelheid is. Xtc-pillen en MDMA zijn verder zo duur niet. Dus ik denk dat je beter gewoon even je verlies kunt nemen en nieuwe kopen.

Ik heb zelf nooit 6-eapb gebruikt, maar wel 6-APB, 5-APB, 6-APDB, 6-MAPB en 5-MAPB. En hoewel al die middelen anders waren, leken ze allemaal wel wat op MDMA. Daarbij is het wel wat riskanter om meerdere middelen tegenlijkertijd te nemen, enerzijds omdat het lastig bijhouden is hoeveel je neemt, maar ook omdat je moeilijk kunt inschatten hoezeer ze elkaars effecten versterken. Daarnaast is de werkingstijd van 6-EAPB langer dan die van MDMA, waardoor je last kunt krijgen van schommelende effecten. Dat is vooral een probleem als je kwartjes gaat bijpakken, want dan stapel je verschillende dosissen op elkaar waardoor het allemaal nog onvoorspelbaarder wordt.

Je ziet dat de mensen die ernstige gezondheidseffecten oplopen na gebruik van mdma statistisch gezien veel vaker in de problemen komen als ze ook nog andere middelen hebben ingenomen. Die risico's gelden ook voor combigebruik van spees en MDMA, of MDMA en 3-MMC.

P
PepernootjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neo-Shulginist zei:
Het probleem is wel een beetje dat het een onbekende hoeveelheid is. Xtc-pillen en MDMA zijn verder zo duur niet. Dus ik denk dat je beter gewoon even je verlies kunt nemen en nieuwe kopen.

Ik heb zelf nooit 6-eapb gebruikt, maar wel 6-APB, 5-APB, 6-APDB, 6-MAPB en 5-MAPB. En hoewel al die middelen anders waren, leken ze allemaal wel wat op MDMA. Daarbij is het wel wat riskanter om meerdere middelen tegenlijkertijd te nemen, enerzijds omdat het lastig bijhouden is hoeveel je neemt, maar ook omdat je moeilijk kunt inschatten hoezeer ze elkaars effecten versterken. Daarnaast is de werkingstijd van 6-EAPB langer dan die van MDMA, waardoor je last kunt krijgen van schommelende effecten. Dat is vooral een probleem als je kwartjes gaat bijpakken, want dan stapel je verschillende dosissen op elkaar waardoor het allemaal nog onvoorspelbaarder wordt.

Je ziet dat de mensen die ernstige gezondheidseffecten oplopen na gebruik van mdma statistisch gezien veel vaker in de problemen komen als ze ook nog andere middelen hebben ingenomen. Die risico's gelden ook voor combigebruik van spees en MDMA, of MDMA en 3-MMC.
Klik om te vergroten...

Oké top dankjewel voor de verduidelijking!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."