#1
Hoi,
Ik had een tijdje terug xtc gehaald, maar na testen bleek er naast Mdma een onbekende hoeveelheid 6-eapb in te zitten.
Zijn er mensen die deze combinatie kennen? Of kan ik beter mijn verlies nemen en ze niet gebruiken.
Ik combineer eigenlijk normaal gesproken bijna niet. Alleen enkele keer de combi 3-mmc en xtc en de combi speed en xtc.
Met benzo sws geen ervaring.
Ik denk dat ik ergens mijn eigen vraag al wel heb beantwoord, maar ik was nog wel nieuwsgierig of er wel iemand is die deze combi kent.
Ik had een tijdje terug xtc gehaald, maar na testen bleek er naast Mdma een onbekende hoeveelheid 6-eapb in te zitten.
Zijn er mensen die deze combinatie kennen? Of kan ik beter mijn verlies nemen en ze niet gebruiken.
Ik combineer eigenlijk normaal gesproken bijna niet. Alleen enkele keer de combi 3-mmc en xtc en de combi speed en xtc.
Met benzo sws geen ervaring.
Ik denk dat ik ergens mijn eigen vraag al wel heb beantwoord, maar ik was nog wel nieuwsgierig of er wel iemand is die deze combi kent.