#1
Omdat ik hou van opiaten maar van de meeste word te te lui of de suf ok naar werk te gaan en bij tramadol valt het mee en dat komt volgens mij daardoorZolang je het maar weinig gebruikt, maar waarom gebruik je het vanwege de SNRI werking of geeft het je een fijn gevoel?