#1
Ik heb teveel bijwerkingen van dit medicijn.
Ik ben vele kilogrammen afgevallen, 56 kg in totaal, en nu krijg ik teveel van dit goedje binnen..
Dus ben ik in overleg met de huisarts begonnen met 50 mg eraf te halen. Er is nog genoeg over, maar het is goed te voelen!
Wie heeft ervaring met het afbouwen van dit spul?
Graag info!
Ik ben vele kilogrammen afgevallen, 56 kg in totaal, en nu krijg ik teveel van dit goedje binnen..
Dus ben ik in overleg met de huisarts begonnen met 50 mg eraf te halen. Er is nog genoeg over, maar het is goed te voelen!
Wie heeft ervaring met het afbouwen van dit spul?
Graag info!