Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfbouwen quetiapine (seroquel) wie heeft hier ervaring mee?

Afbouwen quetiapine (seroquel) wie heeft hier ervaring mee?

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb teveel bijwerkingen van dit medicijn.
Ik ben vele kilogrammen afgevallen, 56 kg in totaal, en nu krijg ik teveel van dit goedje binnen..
Dus ben ik in overleg met de huisarts begonnen met 50 mg eraf te halen. Er is nog genoeg over, maar het is goed te voelen!
Wie heeft ervaring met het afbouwen van dit spul?
Graag info!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
B
Blaatschaap
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar op psychosenet.nl komen er vaak vragen over langs, misschien heb je daar wat aan, je kan ze ook zelf stellen (espreekuur).

Wat ik vaak lees is dat je het langzaam moet afbouwen, als je teveel vervelende effecten ervaart bouw je te snel af. Hoe dan ook zal je er denk ik wel wat ongemak van hebben.

Succes met afbouwen in ieder geval! Er zijn hier ongetwijfeld mensen die wel persoonlijke ervaring hebben die je van goed advies kunnen voorzien :) overleg ook vooral met je behandelaar! Die heeft veel meer inzage in je geschiedenis en kan dus het beste advies geven.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Is het afbouwen niet in te grote stappen @De Zandman ?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat lijkt er wel op...
Vandaag een kutdag gehad.
Maar ik geef me niet zomaar gewonnen...dat is niet mijn gewoonte.
Ik heb weleens meer in dit soort situaties gezeten...
En nog wel erger, ook.
Volgende week zie ik de h.a. weer, en dan overleggen we hoe het gaat.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."