#1
Beste,
Ik heb een vraagje, ik heb 3 jaar oxycodon gebruikt, in september vorig jaar gestopt met oxy met ambulante detox.
Ik heb nu 2x een terugval gehad puur en alleen omdat ik helemaal gestoord word van mijn onderrug. Ik heb geen pijn bij het bewegen oid. Het is gewoon constant aanwezige vervelende rugpijn…
Met oxy is het compleet verdwenen, zonder oxy is het er 24/7. Nu moet ik wel zeggen dat de heftigheid minder word naarmate het clean zijn vordert.
Inmiddels diverse onderzoeken gehad via het ziekenhuis maar ze komen er niet achter wat er met mijn rug aan de hand is.
Ik vroeg mij af of dit nog steeds, ook na zoveel maanden, een afkick verschijnsel kan zijn en of het lichaam echt tijd nodig heeft om volledig in balans te komen.
Ik hoor graag van jullie!
Ik heb een vraagje, ik heb 3 jaar oxycodon gebruikt, in september vorig jaar gestopt met oxy met ambulante detox.
Ik heb nu 2x een terugval gehad puur en alleen omdat ik helemaal gestoord word van mijn onderrug. Ik heb geen pijn bij het bewegen oid. Het is gewoon constant aanwezige vervelende rugpijn…
Met oxy is het compleet verdwenen, zonder oxy is het er 24/7. Nu moet ik wel zeggen dat de heftigheid minder word naarmate het clean zijn vordert.
Inmiddels diverse onderzoeken gehad via het ziekenhuis maar ze komen er niet achter wat er met mijn rug aan de hand is.
Ik vroeg mij af of dit nog steeds, ook na zoveel maanden, een afkick verschijnsel kan zijn en of het lichaam echt tijd nodig heeft om volledig in balans te komen.
Ik hoor graag van jullie!